Бензин до європейських країн надходить від багатьох постачальників, включаючи як США, так і Китай.
Дефіциту дизеля в країнах Європи бути не може, оскільки вони відкриті для постачання нафтопродуктів з усього світу. На європейський ринок заходило навіть паливо із Китаю.
Американські підприємства систематично витискають російські ресурси з європейського ринку, включаючи нафту, нафтопродукти та природний газ. Про це в короткому інтерв'ю для "Телеграфу" повідомив енергетичний аналітик та головний редактор видання "НафтаРинок" Олександр Сіренко, коли відповідав на питання про можливі черги на автозаправках в Україні.
Він зазначив, що американський дизель, що постачається великими танкерами з вантажопідйомністю від 80 до 120 тисяч тонн, регулярно прибуває до Європи з Х'юстона.
При цьому, 1 січня на паливо піднімаються акцизи, що нараховуються у валюті, що є, за словами експерта, "історією, що прогнозується".
Однак, як зазначив фахівець, найбільш значного зростання вартості зазнає дизельне паливо, і ціни на автозаправних станціях можуть зрости на два гривні.
Водночас, все визначатиметься курсом та обставинами, що пануватимуть на той момент. Хоча 1 січня може відбутися підвищення, це не буде таким значним, щоб компенсувати зростання податків, зауважив він.
Нагадуємо, що раніше "Телеграф" звертався до спеціалістів з питання, які чинники насправді пригнічують економіку Російської Федерації та як це відображається на ринку пального. Атаки на нафтогазову інфраструктуру країни є одним з ключових чинників у теперішній ситуації.
#Природний газ #Нафтопродукт #Бензин. #Українська гривня #Нафта #Податок #Паливо #Європа #Росія #Економіка #Китай (регіон) #Північна та Південна Америка #Валюта #тонна #Телеграф #Заправна станція #Дизельний двигун #Танкер (судно) #Х'юстон