Hermès випередила LVMH і здобула титул найдорожчої компанії в сегменті розкішних товарів | УНН

Акції LVMH впали, а Hermès втрималися, що вивело останню на перше місце. Слабкі продажі LVMH спровокували розпродаж акцій класу люкс.

Hermès випередила LVMH і зайняла позицію найдорожчої компанії у світі в сегменті розкішних товарів, після того як акції материнської компанії Louis Vuitton знизилися через незадовільні результати першого кварталу, повідомляє УНН, посилаючись на Financial Times.

У важкий ранок для сектора предметів розкоші, у якому компанії кілька разів мінялися місцями, акції LVMH, що котируються на Паризькій фондовій біржі, впали на 7,5%, у результаті ринкова капіталізація групи знизилася до 245,3 млрд євро.

Акції Hermès, виробника сумок Birkin та Kelly, впали лише на 0,4%, внаслідок чого її ринкова капіталізація становила 247,1 млрд євро.

Сфера розкоші переживає складності після сплеску попиту під час пандемії, оскільки представники середнього класу почали обережніше ставитися до своїх витрат. Погіршення економічної ситуації в Китаї лише додає проблем, а ситуацію ускладнює також активна торговельна війна, ініційована Дональдом Трампом, відзначає видання.

Звіти про результати першого кварталу LVMH, які були оприлюднені в понеділок ввечері, засвідчили, що продажі в основному сегменті моди та шкіряних виробів знизилися на 5 відсотків. Це значно нижче за прогнози аналітиків, які очікували зростання на 1 відсоток.

Зовсім інакше, значна клієнтська база Hermès та суворий контроль над обсягами виробництва допомогли компанії витримати недавнє уповільнення економіки більш успішно, ніж інші гравці на ринку, зазначає видання.

Слабкі квартальні продажі LVMH стали причиною значного падіння акцій у сегменті розкоші у вівторок: акції Prada знизилися на 4,2%, тоді як Kering втратила 1,4%. Крім того, акції L'Oréal та Puig також впали, оскільки результати LVMH вказують на можливе уповільнення в косметичній індустрії, повідомляє видання.

Після 15 років з моменту, коли французький конгломерат намагався таємно придбати свого меншого супротивника, Hermès, як повідомляється, поступово зменшував відстань до LVMH.

Зміни в сфері розкішних товарів сталися після того, як Трамп запровадив великі "взаємні" митні збори для численних торгових партнерів, що викликало коливання на ринках і підорвало споживчу довіру в США, відзначає видання.

На початку цього місяця президент Сполучених Штатів оголосив про запровадження 20-відсоткових мит на товари, що надходять з Європейського Союзу. Проте, пізніше ця ставка була знижена до 10 відсотків в рамках 90-денної паузи, що стосується найвищих митних зборів.

Мита, які виявилися агресивнішими, ніж очікувалося, змусили аналітиків Bernstein і HSBC минулого тижня знизити свої очікування щодо відновлення ринку предметів розкоші в другій половині року.

Аналітик Citigroup Томас Шове зазначив, що через економічну невизначеність, викликану митами, введеними адміністрацією Трампа, "складно створити реалістичний сценарій", в якому доходи LVMH та всього сектора предметів розкоші можуть зрости в найближчих кварталах.

#Дональд Трамп #Європейський Союз #Економіка #Президент (державна посада) #Товари #Китай (регіон) #Євро #Споживач #Франція #Середній клас #Шкіра #HSBC #L'Oréal #Citigroup #Фондова біржа #LVMH #Louis Vuitton #Косметика #"Гермес #Лакс. #Мода #Puig (компанія) #Prada #Сухий

Читайте також

Найпопулярніше
Актуальне
Теги