Згідно з дослідженням Newage, за роки масштабного конфлікту в Україні кількість користувачів цифрових технологій знизилася на 27%.

Найбільше на цей показник вплинула еміграція у перші роки повномасштабного вторгнення

Протягом року великого конфлікту в Україні чисельність діджитал-аудиторії зменшилася на 27%.

Цю інформацію озвучив генеральний директор агенції Newage Олександр Рольський під час презентації дослідження "Digital Research 2025", що пройшла 2 жовтня.

В рамках дослідження агенція проаналізувала, як змінюється онлайн-поведінка українців, зокрема тренди та купівельна спроможність, який контент вони споживають, і які платформи ростуть або втрачають позиції.

"В момент повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року, кількість користувачів становила 24,2 мільйона осіб віком від 14 до 70 років. Чому саме цей віковий діапазон? Це пояснюється тим, що ця група є платоспроможною аудиторією, з якою ми, як маркетологи, взаємодіємо в онлайн-просторі. На сьогоднішній день їх кількість зменшилася до 17,8 мільйона," — зауважив Рольський.

Одночасно, на думку фахівця, протягом останніх двох років ситуація значно покращилася, і тенденція до зниження майже припинилася.

До основної платоспроможної аудиторії слід додати ще 1,8 мільйона користувачів молодше 14 років та 1,2 мільйона осіб старше 70 років, які теж активно користуються Інтернетом. Отже, загальна кількість українських користувачів цифрових платформ на сьогодні складає близько 21 мільйона.

У дослідженні особлива увага зосереджена на міграційних процесах, як зовнішніх, так і внутрішніх, які мають істотний вплив на формування цифрової аудиторії.

Згідно з інформацією, наданою Олександром Рольським, з моменту початку повномасштабного вторгнення з території України виїхали приблизно 4,3 мільйона людей. Крім цього, ще 3,9 мільйона осіб стали внутрішньо переміщеними особами. Серед них 3,2 мільйона змінили своє місце проживання після 24 лютого 2022 року, а 700 тисяч - в період бойових дій на сході країни в 2014-2021 роках.

Згідно з проведеним дослідженням, незважаючи на загальноприйняте уявлення про те, що більшість українців втекли на західні території, велика кількість людей насправді переміщувалася до сусідніх або прифронтових районів. Харківська, Запорізька, Донецька та Дніпропетровська області займають провідні позиції серед регіонів з найбільшою кількістю внутрішньо переміщених осіб.

За словами Рольського, хвилі внутрішньої міграції слід враховувати при розробці стратегічних планів для бізнесу, маркетингових кампаній та підтримки економічного розвитку країни.

Нагадаємо, одне з попередніх досліджень Newage показало, що 70% українців обирають рідну мову онлайн.

#Економіка #Українці #Бізнес #Експерт #Міграція населення #Українська мова #Дніпропетровська область #Еміграція #Онлайн #Інтернет #Маркетинг #Генеральний директор #Харківська область #Запорізька область #Війна на Донбасі #Внутрішньо переміщені особи #Донецьк #Аудиторія #Маркетолог #Цифрові дослідження

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
Попит на новобудови збільшується: 40% учасників програми "єОселя" віддають перевагу новим житловим об'єктам -- Delo.ua
Для Орбана "суверенітет України" виступає лише як засіб у його внутрішньополітичних іграх.
"Оператор ринку" розпочинає нову серію навчальних заходів у рамках програми, спрямованої на підвищення знань про функціонування ринку електричної енергії.
Теги