
Комунальні служби наголосили на наявності додаткових нарахувань для споживачів, які мають лічильники у своїх домівках. Які ризики це несе та як можна їх обійти?
Кожен прилад обліку в квартирі зобов'язаний проходити регулярну повірку. Якщо цього не зробити, споживач може отримати додаткові нарахування за комунальні послуги.
Цю інформацію озвучили в прес-службі компанії Київтеплоенерго.
Раніше ми повідомляли, що витрати на електрику в рахунках збільшаться на 50%: хто саме витратить більше.
Повірку лічильників здійснюють задля перевірки справності пристрою та коректного здійснення нарахувань об'ємів споживання. Така процедура є обов'язковою, відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".
Повірка лічильників здійснюється залежно від типу пристрою, зазвичай кожні чотири роки. Інформацію щодо терміну наступної повірки можна знайти у паспорті лічильника або в свідоцтві про попередню повірку. Крім того, комунальні служби зазвичай повідомляють про наближення дати повірки, зазначаючи цю інформацію у платіжках за житлово-комунальні послуги.
Відповідальність за повірку лічильника лежить на самому споживачеві. Він зобов'язаний замовити цю процедуру у ліцензованій компанії, список яких можна знайти на веб-сайті Міністерства економіки України, а також оплатити послуги. Після завершення роботи спеціаліст видає сертифікат про проведену повірку, який необхідно передати постачальнику послуг.
Якщо повірка лічильників не буде виконана у визначені строки, показники, надані споживачем, не будуть визнані дійсними. У такому випадку, споживання буде розраховуватись за середніми показниками, що може призвести до завищення обсягів у порівнянні з реальними значеннями споживання.
#Електрична енергія #Економіка #Споживач #Комунальне господарство #Професіонал #Повірка #Лічильник електроенергії