
Майже 450 мільйонів гривень національного кешбеку повернули у березні споживачам, які купують українське. На сьогодні до державної програми долучилися вже понад 3 мільйони співвітчизників. А для вітчизняних виробників "Національний кешбек" - це нагода збільшити продажі, розвивати свої підприємства, і відповідно - зміцнювати економіку країни через сплачені податки та нові робочі місця.
Наша наступна історія про підприємців із Дніпра. Попри ворожий удар, вони змогли відновити виробництво. Олена Мендалюк знає більше.
Пожар був настільки міцним, що не втримав бетон, сталева конструкція. Тому ми будемо все це зносити. Ну, тяжко дивитися.
Дніпро. У квітні цього року російські військові здійснили руйнівний напад на одне з підприємств міста. Андрій Здесенко, засновник компанії, демонструє руйнування, що залишилися після атаки. Внаслідок цього нападу загинув один працівник, інший отримав поранення, а складське приміщення стало повністю знищеним.
Андрій Здесенко, засновник підприємства:
Тримаймося разом, продовжуймо рухатися вперед, і я впевнений, що за кілька років ми побачимо нові потужності та сучасні виробництва, з якими ми впораємося.
Ірина Нестеренко, віце-президентка з операційних питань компанії:
Підприємство втратило величезні обсяги продукції водночас і, звісно, ми зараз наробляємо продукцію, але не можна наробити за місяць те, що ми наробляли декілька місяців. Але знаєте, як у хлопців на передовій, в них немає іншого виходу, як боронити державу, так і в нас немає іншого виходу, як відновлювати й рухатися далі.
Компанія успішно працює на українському ринку вже більше 27 років і стала однією з перших, яка зареєструвалася в державній ініціативі "Національний кешбек".
Ірина Нестеренко, віце-президентка з операційних питань компанії:
Продукція вітчизняного виробництва на полицях місцевих супермаркетів є важливою для кожної країни. Чим більше вітчизняних товарів, тим краще, адже це сприяє їх популяризації. Якщо споживачі будуть віддавати перевагу українським товарам замість імпортних, це, безумовно, зміцнить державу та її економіку. Розуміння того, що підтримка вітчизняного виробника — це найкраще, що ми можемо зробити під час війни, є важливим кроком для розвитку промисловості та створення нових робочих місць.
Щоб взяти участь у програмі, виробники внесли певні зміни до дизайну упаковки своїх продуктів, додавши патріотичний слоган "Вироблено в Україні".
Ірина Нестеренко, віце-президентка з операційних питань компанії:
Усі наші продукти, які ми виготовляємо, повністю зареєстровані в цій системі.
Програма "Національний кешбек" функціонує вже близько року, і в перший місяць її впровадження продажі українських товарів підскочили майже на 10%. Ці дані були озвучені представниками Міністерства економіки.
Андрій Телюпа, заступник міністра економіки України:
Таким чином через стимулювання споживання ми підтримуємо український бізнес, українських виробників. І для нас надзвичайно важливо, що, якщо завдяки цій програмі ми зможемо хоча б 10 відсотків українців привчити звертати увагу, де саме зроблено товар і вони будуть купувати українське, це дасть поштовх для розвитку економіки й підтримки наших виробників.
Програма "Національний кешбек" спрямована на підтримку громадян. При покупці українських товарів споживач отримує близько 10% від їх вартості назад на свою картку. Щоб приєднатися, необхідно скористатися додатком "Дія". У розділі "Сервіси" слід вибрати відповідну програму та обрати банк для відкриття картки. Якщо картка вже є, користувачеві потрібно просто вибрати її в додатку. У березні за цією програмою споживачі отримали назад майже 450 мільйонів гривень.
Андрій Телюпа, заступник міністра економіки України:
На даний момент у нашій програмі представлено близько 1800 виробників з усіх регіонів України, а загальна кількість товарів перевищує 380 тисяч.
Станом на сьогодні, в програмі вже задіяні більше 3 мільйонів українців. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг, транспорту, українських медикаментів та книг, або ж внести його в благодійні внески.
Ірина Нестеренко, віце-президентка з операційних питань компанії:
Я теж купую українське і я можу сказати мою поведінку особисто. Коли розпочалась ця програма, я почала більше приділяти уваги, який продукт я купую: український чи ні. І особисто свій кешбек я доначу на ЗСУ.
Завдяки українським виробникам програма "Національний кешбек" функціонує і за межами країни. Близько 25 відсотків товару виробництва, яке постраждало від російського удару, йде на експорт.
Ірина Нестеренко, віце-президентка з операційних питань компанії:
Наша продукція доступна в країнах Азії, зокрема в Казахстані, на Кавказі та в Монголії, і ми активно розширюємо нашу діяльність в Європі.
Програма "Національний кешбек" буде функціонувати до завершення 2025 року.
#сталь #Українська гривня #Податок #Європа #Економіка #Україна #Українці #Товари #Бізнес #Банк #Експорт #Дизайн #Російська мова #Економіка України #Споживач #Азія #Дніпро #Історія #Російська імперія #Супермаркет #Підприємницька діяльність #Кешбек з дебетової картки #Кавказ #Бетон #Монголія