Це здійснюється завдяки посередникам та партнерам у рамках спільних проектів.
Німецькі вантажівки не можна продавати в Росію. Це стосується і Мерседесів. Але імпорт все одно стрімко зростає, незважаючи на санкції, адже Путіну потрібні вантажівки для вторгнення в Україну. Доведено, що Росія використовує все більше німецьких вантажівок для забезпечення своїх військ в Україні боєприпасами та припасами.
Цю інформацію повідомляє німецьке видання Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, посилаючись на дослідження, проведене норвезькою консалтинговою компанією Corisk. Відповідно до отриманих даних, Російська Федерація особливо активно використовує вантажні автомобілі марки Mercedes-Benz, вироблені німецькою компанією Daimler Truck.
Особливо часто використовуються вантажівки Mercedes німецького концерну Daimler Truck Group та його партнерів, і меншою мірою вантажівки дочірніх компаній Volkswagen - MAN і Scania. Оскільки ЄС заборонив їхній експорт до Росії, вони зазвичай потрапляють до країни опосередковано, через партнерів по спільних підприємствах і посередників. Дуже часто маршрут пролягає через китайських посередників, проте часто бувають задіяні й постачальники з Європи, а також китайські компанії-партнери європейських корпорацій, зазначає FAS..
У 2023 році Росія значно збільшила імпорт заборонених вантажівок, порівняно з передвоєнним 2021 роком, з 0,8 мільярда євро до 5,7 мільярда євро, що становить шестиразове зростання. Міністерство економіки Німеччини підтвердило інформацію FAS, вказуючи, що глобальне постачання товарів, які є критично важливими для ведення війни Росією, продовжує залишатися серйозною проблемою для зовнішньої політики та санкційної стратегії.
Компанії Daimler Truck, MAN і Scania заявили, що не можуть бути притягнуті до відповідальності за постачання своїх вантажівок до Росії. Вони пояснили, що ці транспортні засоби, ймовірно, потрапляють туди "через численних посередників" або "за допомогою несанкціонованих каналів". Тим часом аналітики компанії Corisk, які проаналізували російські онлайн-ресурси, зокрема Avito, виявили значний асортимент нових імпортних вантажівок, вироблених у 2023-2024 роках. Станом на 19 листопада 2024 року на платформі Avito налічувалося 3526 нових європейських вантажівок та автомобілів від партнерів європейських брендів. З них 2261 одиниця, що складає близько двох третин, була вироблена компаніями Daimler Truck і Beijing Foton Daimler, а 315 одиниць належали до лінійки вантажівок дочірніх підприємств Volkswagen та його партнерів.
Нагадаємо, у німецькому Нюрнберзі затримали громадянина Росії, який обходив санкції ЄС проти Росії. Слідство вважає, що у рамках міжнародної мережі він використовував свою німецьку компанію для постачання "морських товарів" для Росії, передає Tagesspiegel.
У прокуратурі Франкфурта-на-Майні та відділі митних розслідувань у Ессені повідомили, що російського громадянина підозрюють у порушенні законодавства щодо зовнішньої торгівлі. Він займався продажем супутникових антен і гідролокаторів, які призначені для використання на великих глибинах морів. Таким чином, затриманий росіянин реалізував ці технології в Росії, що підпадає під дію санкцій.
#Франкфурт #Європейський Союз #Європа #Росія #Економіка #Боєприпаси #Імпорт #Їжа #Україна #Товари #Китай (регіон) #Міжнародні санкції щодо Росії (2014—дотепер) #Експорт #Євро #Німеччина #Машина. #Росіяни #Володимир Путін #Пекін #Зовнішня політика #Volkswagen #Норвегія #Транспортний засіб #Занепокоєння (бізнес) #Дочірнє підприємство #Німецька мова #Daimler Motor Company #Mercedes-Benz #Вантажівка. #Scania AB #MAN SE #Frankfurter Allgemeine Zeitung #Foton Motor #Бренд #Нюрнберг