
За останні роки кількість обірваних підводних кабелів перевершила всі припущення.
Упродовж останніх років, а в особливості останніх місяців, спостерігається зростання випадків ушкодження підводних кабелів у Балтійському морі. Європейський Союз вважає ці інциденти результатом диверсійної діяльності. При цьому, дивно, але завжди поблизу виявляються російські або пов’язані з Росією судна. Проте не слід відкидати й можливість технічних аварій.
Однак наразі росіяни здійснюють ремонт свого пошкодженого кабелю. Варто зазначити, що він розташований у виключній економічній зоні Фінляндії, як повідомляє DW.
[see_also ids="627293"]
Російське судно почало роботи з відновлення пошкодженого кабелю в ексклюзивній економічній зоні Фінляндії. Берегова охорона Фінської затоки контролює процес ремонту, який виконує російське судно, що займається відновленням обірваного кабелю у ВЕЗ Фінляндії.
Про це в суботу, 8 лютого, повідомили в соцмережі X представники Берегової охорони.
"Прибережна охорона Фінської затоки контролює дотримання законодавства щодо вільних економічних зон та умов їх функціонування в цьому регіоні, де російське судно проводить ремонт пошкодженого кабелю", - зазначено в прес-релізі.
Карі Клемм, який очолює один з підрозділів Міністерства економіки та зайнятості Фінляндії, зазначив, що на кабелі "Балтика", що є власністю російської державної компанії "Ростелеком", тривають ремонтні роботи.
Операційний процес триватиме приблизно тиждень, але точні строки можуть змінюватись в залежності від погодних умов, зазначив Клемм. Він також повідомив, що у Фінській затоці були пошкоджені два кабелі, які з'єднують основну частину Росії з Калінінградом.
Certainly! Here’s a unique version of your text: [refer_to ids="625716"].
Нагадаємо, що у Балтійському регіоні восени цього року сталося кілька випадків пошкодження підводних кабелів. У відповідь на ці події Швеція вирішила посилити заходи безпеки в Балтійському морі, направивши три військові кораблі та чотири судна берегової охорони для запобігання можливим диверсіям на підводній інфраструктурі. Цей крок став реакцією на серію інцидентів, які призвели до пошкодження електричних кабелів і газопроводів, що проходять по дну морського дна. Одним із прикладів є випадок у Фінській затоці, де виявили якір танкера російського "тіньового флоту" Eagle S, якого підозрюють у причетності до пошкодження підводного електрокабелю.
Швеція також висловила своє невдоволення з приводу того, що Китай не дозволив головному слідчому з півночі приєднатися до команди на борту китайського судна Yi Peng 3, яке підозрюють у пошкодженні двох кабелів у Балтійському морі в листопаді.
#Європейський Союз #Росія #Економіка #Китай (регіон) #Deutsche Welle #Росіяни #Країни Балтії #Швеція #Фінляндія #Балтійське море #Трубопровідний транспорт #Танкер (судно) #Корабель #Диверсія #Військовий корабель #Фінська затока #Берегова охорона США #Виключна економічна зона #Якір.