Для електромобіля розробили близько 70 нових елементів, серед яких присутні як перероблені пластики, так і натуральні матеріали. Наприклад, при обробці інтер'єру застосували штучну шкіру, відому як Apple Skin, а для скла використали карбонат кальцію, отриманий з морських раковин.
Всього є 69 таких компонентів, які виготовлені за 22 різними технологічними методами. Цей проект був реалізований Центром досліджень матеріалів компанії Hyundai Motor спільно з новим підрозділом Advanced Vehicle Platform, який займається передовими розробками. Наприклад, дах моделі EV3 створено з NFRP-пластика, а оббивка керма виконана зі синтетичної шкіри Apple Skin, що містить 30-40% яблучної шкірки.
Для виготовлення автомобільних шин використали багатокомпонентну суміш, що містить як натуральний, так і синтетичний каучук. Крім того, до складу входить діоксид кремнію, отриманий з рисового лушпиння, а також хімічно перероблений поліетилентерефталат. У конструкцію скла Study Car інтегрували карбонат кальцію, видобутий з черепашок, а бездротову зарядну станцію створили з грибних матеріалів.
Мета даного експерименту очевидна: зменшити вуглецевий слід від виробництва та перейти до економіки замкнутого циклу. У рамках своєї екологічної стратегії компанія Kia активно долучається до різноманітних ініціатив, таких як Blue Carbon, яка займається відновленням і захистом прибережних територій та океанічних екосистем.
#Економіка #Машина. #Apple Inc. #Скло #Рис #Сировина #Екосистема #Електромобіль #Мушля. #Карбонат кальцію #Шкіра #Hyundai Motor Company #Дах #Пластик #Автомобільна шина #Яблучна кислота #Поліетилентерефталат #Діоксид кремнію #Синтетичний каучук #Експеримент #Вуглець