З початку 2024 року кількість активних користувачів додатку зросла приблизно на 20%, а в жовтні 2024 року обсяг замовлень збільшився на 11% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Компанія продовжує вкладати кошти в удосконалення сервісу експрес-доставки, пропонуючи новітні технологічні рішення та розширюючи мережу партнерських зв'язків, зокрема на сході України. У 2024 році Glovo активізувала розвиток підписного сервісу для користувачів Glovo Prime та запровадила On-Demand — інноваційний інструмент для бізнесу, що дозволяє швидко інтегрувати доставку. До завершення року компанія планує реалізувати функціонал Glovo Next на своїй платформі, а пріоритетом на найближчі роки стане подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce).
"Ми горді за досягнення нашої команди, яка працювала в надзвичайно складних умовах. Однак жоден окремий бізнес не може розвиватися ізольовано. Наша мета як лідера в галузі полягає не лише в нашому власному зростанні, але й у підтримці розвитку інших. Тому ми з радістю констатуємо, що разом із нашими партнерами змогли забезпечити 444 мільйони євро доданої вартості для української економіки у 2023 році", -- підкреслила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
Дослідження, проведене міжнародною компанією Statista під назвою Yellow Effect, виявило, що у 2023 році Glovo разом із партнерами створили 12 987 робочих місць в еквіваленті повної зайнятості* і внесли 122 мільйони євро до державного бюджету. Крім того, Glovo прогнозує, що до кінця року сплатить 495 мільйонів гривень податків, а з початку повномасштабного вторгнення до вересня цього року компанія вже перерахувала до бюджету 889 мільйонів гривень. Протягом шести років своєї діяльності в Україні Glovo інвестувала понад 100 мільйонів євро.
Завдяки своїм інноваціям та соціально відповідальній стратегії Glovo сприяє розвитку громад та малого і середнього бізнесу (МСБ). Відповідно до опитування Civitta, 67% партнерів Glovo з МСБ вважають співпрацю з Glovo критичною для їхнього успіху. Наразі сервіс швидкої доставки Glovo доступний у 38 містах України. Першим містом на сході України, у якому компанія запустила роботу з початку повномасштабного вторгнення, став Павлоград у вересні 2024 року. "Наша мета -- підтримати місцевий бізнес, створюючи нові можливості для підприємців, та зробити щоденне життя наших користувачів зручнішим", -- наголосила Марина Павлюк.
Представники малого та середнього бізнесу підкреслюють значущість співпраці з Glovo. Юлія Гапон, менеджерка з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні, зазначила, що доставка через Glovo приносить суттєву кількість нових клієнтів: "Сучасний ринок вимагає зручності та швидкості для споживачів, які прагнуть отримати гарячу і смачну піцу прямо до дверей за короткий час. Протягом перших чотирьох місяців нашої співпраці з Glovo ми спостерігали зростання кількості замовлень, а наші доходи виросли в середньому на 25%". Після успішного старту в одному з ресторанів компанія вирішила впровадити доставку через Glovo в ще двох піцеріях мережі на сході України.
Для компанії Glovo важливо не лише розвивати свій бізнес, але й активно сприяти благополуччю суспільства. Літнім сезоном 2024 року, у співпраці з платформою United24, вона успішно організувала кампанію зі збору коштів на придбання 18 роботів-логістів. У жовтні того ж року United24 та Glovo оголосили про початок другого етапу збору коштів для роботизованих платформ, які здатні доставляти продукти та медикаменти у важкодоступні райони, куди традиційні кур'єри не можуть дістатися.
Окрім цього, компанія активно сприяє розвитку IT-екосистеми в Україні. У партнерстві з Українським фондом стартапів Glovo організовує щорічний конкурс для стартапів. Починаючи з 2024 року, ця ініціатива була розширена до технологічної конференції PowerUp Ukraine, яка має на меті стати постійною платформою для залучення міжнародних приватних інвестицій у вітчизняні технологічні компанії та стартапи, а також для розвитку екосистеми.
Про компанію Glovo: Інноваційний сервіс доставки.
Glovo — це інноваційна технологічна платформа, яка дозволяє користувачам замовляти, отримувати та передавати різноманітні товари і продукти в межах міст. Заснована в Барселоні, компанія сьогодні функціонує в понад 1500 містах у 23 країнах, охоплюючи регіони Європи, Центральної Азії та Африки. Щомісяця Glovo обслуговує понад 5 мільйонів активних користувачів, а більше 70 тисяч кур'єрів займаються доставкою замовлень. Крім того, кількість партнерів, які співпрацюють з компанією, перевищує 150 тисяч.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 38 містах. Переглянути детальний перелік міст, де працює сервіс Glovo, можна за посиланням: https://glovoapp.com/ua/uk/map/mista/.
Дізнайтеся більше про Glovo, перейшовши за цим посиланням: http://about.glovoapp.com/en/.
#бюджет #Податок #Європа #Економіка #Україна #Інвестиції #Бізнес #Євро #Медикаментозне лікування #Стратегія #Економіка України #Суспільство #Споживач #Державний бюджет #Стартап-компанія #Азія #Барселона #Додана вартість #Африка #Центральна Європа #Екосистема #Ресторан #Глово