Glovo оприлюднив результати дослідження, яке свідчить про внесок компанії в економіку: 444 мільйони євро доданої вартості та близько 13 тисяч нових робочих місць.

З початку 2024 року кількість активних користувачів додатку зросла приблизно на 20%, а в жовтні 2024 року обсяг замовлень збільшився на 11% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Компанія продовжує вкладати кошти в удосконалення сервісу експрес-доставки, пропонуючи новітні технологічні рішення та розширюючи мережу партнерських зв'язків, зокрема на сході України. У 2024 році Glovo активізувала розвиток підписного сервісу для користувачів Glovo Prime та запровадила On-Demand — інноваційний інструмент для бізнесу, що дозволяє швидко інтегрувати доставку. До завершення року компанія планує реалізувати функціонал Glovo Next на своїй платформі, а пріоритетом на найближчі роки стане подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce).

"Ми горді за досягнення нашої команди, яка працювала в надзвичайно складних умовах. Однак жоден окремий бізнес не може розвиватися ізольовано. Наша мета як лідера в галузі полягає не лише в нашому власному зростанні, але й у підтримці розвитку інших. Тому ми з радістю констатуємо, що разом із нашими партнерами змогли забезпечити 444 мільйони євро доданої вартості для української економіки у 2023 році", -- підкреслила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.

Дослідження, проведене міжнародною компанією Statista під назвою Yellow Effect, виявило, що у 2023 році Glovo разом із партнерами створили 12 987 робочих місць в еквіваленті повної зайнятості* і внесли 122 мільйони євро до державного бюджету. Крім того, Glovo прогнозує, що до кінця року сплатить 495 мільйонів гривень податків, а з початку повномасштабного вторгнення до вересня цього року компанія вже перерахувала до бюджету 889 мільйонів гривень. Протягом шести років своєї діяльності в Україні Glovo інвестувала понад 100 мільйонів євро.

Завдяки своїм інноваціям та соціально відповідальній стратегії Glovo сприяє розвитку громад та малого і середнього бізнесу (МСБ). Відповідно до опитування Civitta, 67% партнерів Glovo з МСБ вважають співпрацю з Glovo критичною для їхнього успіху. Наразі сервіс швидкої доставки Glovo доступний у 38 містах України. Першим містом на сході України, у якому компанія запустила роботу з початку повномасштабного вторгнення, став Павлоград у вересні 2024 року. "Наша мета -- підтримати місцевий бізнес, створюючи нові можливості для підприємців, та зробити щоденне життя наших користувачів зручнішим", -- наголосила Марина Павлюк.

Представники малого та середнього бізнесу підкреслюють значущість співпраці з Glovo. Юлія Гапон, менеджерка з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні, зазначила, що доставка через Glovo приносить суттєву кількість нових клієнтів: "Сучасний ринок вимагає зручності та швидкості для споживачів, які прагнуть отримати гарячу і смачну піцу прямо до дверей за короткий час. Протягом перших чотирьох місяців нашої співпраці з Glovo ми спостерігали зростання кількості замовлень, а наші доходи виросли в середньому на 25%". Після успішного старту в одному з ресторанів компанія вирішила впровадити доставку через Glovo в ще двох піцеріях мережі на сході України.

Для компанії Glovo важливо не лише розвивати свій бізнес, але й активно сприяти благополуччю суспільства. Літнім сезоном 2024 року, у співпраці з платформою United24, вона успішно організувала кампанію зі збору коштів на придбання 18 роботів-логістів. У жовтні того ж року United24 та Glovo оголосили про початок другого етапу збору коштів для роботизованих платформ, які здатні доставляти продукти та медикаменти у важкодоступні райони, куди традиційні кур'єри не можуть дістатися.

Окрім цього, компанія активно сприяє розвитку IT-екосистеми в Україні. У партнерстві з Українським фондом стартапів Glovo організовує щорічний конкурс для стартапів. Починаючи з 2024 року, ця ініціатива була розширена до технологічної конференції PowerUp Ukraine, яка має на меті стати постійною платформою для залучення міжнародних приватних інвестицій у вітчизняні технологічні компанії та стартапи, а також для розвитку екосистеми.

Про компанію Glovo: Інноваційний сервіс доставки.

Glovo — це інноваційна технологічна платформа, яка дозволяє користувачам замовляти, отримувати та передавати різноманітні товари і продукти в межах міст. Заснована в Барселоні, компанія сьогодні функціонує в понад 1500 містах у 23 країнах, охоплюючи регіони Європи, Центральної Азії та Африки. Щомісяця Glovo обслуговує понад 5 мільйонів активних користувачів, а більше 70 тисяч кур'єрів займаються доставкою замовлень. Крім того, кількість партнерів, які співпрацюють з компанією, перевищує 150 тисяч.

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 38 містах. Переглянути детальний перелік міст, де працює сервіс Glovo, можна за посиланням: https://glovoapp.com/ua/uk/map/mista/.

Дізнайтеся більше про Glovo, перейшовши за цим посиланням: http://about.glovoapp.com/en/.

#бюджет #Податок #Європа #Економіка #Україна #Інвестиції #Бізнес #Євро #Медикаментозне лікування #Стратегія #Економіка України #Суспільство #Споживач #Державний бюджет #Стартап-компанія #Азія #Барселона #Додана вартість #Африка #Центральна Європа #Екосистема #Ресторан #Глово

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
Діє вже більше 20 років. Сполучені Штати продовжують застосування антидемпінгового мита на українську арматуру.
Лондон наклав санкції на 20 суден, що належать до "тіньового" флоту Російської Федерації.
Велика Британія ввела нові обмеження на діяльність російського тіньового флоту.
Теги