
Компанія BGV Development Геннадія Буткевича відкрила перший у її портфелі торговельний центр "Жито" (Житомир, вул. Отаманів Соколовських, 1м), у найближчих планах відкриття подібних ритейл-парків в інших регіонах, повідомили агенству "Інтерфакс-Україна" у пресслужбі компанії.
Компанія BGV Development активно продовжує процес ремонту та будівництва нових комерційних об'єктів, зокрема, сприяючи розвитку регіональної ритейл-інфраструктури. На початок 2025 року ми вже відкрили більше 10 тисяч квадратних метрів комерційних площ і плануємо збільшувати обсяги до кінця року. З 2024 року ми також стартували впровадження нового для нас формату ритейл-парків — мережі малих торгових комплексів у містах з невеликою населенням та районних центрах, - зазначив директор BGV Development Максим Коваленко.
Він зазначив, що подібні формати не лише сприяють залученню великих брендів до малих міст, але й стимулюють розвиток регіональної економіки, зокрема через зростання обсягу товарообігу та кількості вакансій. Наприклад, відкриття торгового центру "Жито" призвело до створення більше ніж 180 нових робочих місць.
Як вже було зазначено, у березні компанія BGV Development, що є частиною групи, успішно завершила піврічну реконструкцію приміщення торгового центру в Житомирі. Цей торговий центр розташований у історичному районі Крошня та має зручне місцезнаходження на перехресті вулиці Отаманів Соколовських і проспекту Незалежності.
Двоповерховий ТЦ "Жито" має загальну площу 3811 кв. м і збудований за принципом ритейл-парку: має окремі входи до магазинів із вулиці, паркування біля фасадів, зручне розташування магазинів для швидкого доступу, а також відкриту архітектуру без загальних внутрішніх галерей, як у класичних ТРЦ. Для зручності гостей та інклюзивності приміщень ТЦ оснащений видовим ліфтом.
На території торгового центру планується розміщення 15 магазинів та кафе, які представляють різноманітні цінові категорії та сегменти. Серед відомих брендів, що тут присутні, можна знайти супермаркет АТБ, магазин сучасного одягу Sinsay (LPP Group), мережу товарів для дому та косметики Prostor, а також магазини одягу та білизни Andi і Obrana від Anabel Arto. Також у цій локації розташований найбільший мультимаркет "Аврора" у Житомирі, бутик квітів My Flora, зоомагазин "ЛАПА", а також кафе та аптеки.
Згідно з інформацією від компанії UTG, яка займається концептуальним розвитком та ексклюзивним брокериджем проєкту, на момент відкриття торговельний центр був заповнений на 96%. Прогнозується, що щомісяця його відвідуватимуть приблизно 120 тисяч людей.
BGV Group Management - інвестиційна група, заснована 2015 року для створення інноваційних та високоефективних бізнесів, орієнтованих на виробництво продукції із високою доданою вартістю. Компанія має п'ять бізнес-напрямів, у межах яких розвиває проєкти із видобутку, енергоефективності, ритейлу, девелопменту та у сфері освіти. Засновник компанії Геннадій Буткевич також виступає співвласником корпорації "АТБ".
З 2022 року компанія BGV зосередила свої зусилля на девелоперських ініціативах, враховуючи важливість відновлення та створення нових житлових, комерційних та інших об'єктів інфраструктури в Україні. У червні 2024 року в рамках групи була заснована нова компанія - BGV Development, що спеціалізується на реалізації девелоперських проєктів. Наприкінці 2024 року BGV Group Management уклала угоду про стратегічне партнерство з SAGA Development, а першим спільним проєктом стало створення Boston Creative House.
#Економіка #Товари #Аптека (магазин) #Інфраструктура #Роздрібний магазин #Одяг #Корпорація #АТБ-Маркет #Супермаркет #Ліфт #Житомир #Торгівля #Житній. #Інтерфакс-Україна #Бостон #Архітектура #Бренд #Товарообіг #Роздрібна торгівля #Кав'ярня #Буткевич Геннадій Владиславович #Торговий центр #Косметика #Фасад #Довга галерея