Bloomberg: Війна призвела до спаду російської економіки, що, в свою чергу, уповільнило залізничну торгівлю між Росією та Китаєм.

Росія переживає зростаючі труднощі в транспортуванні товарів до Китаю через східні залізничні маршрути, що вказує на економічні труднощі, викликані війною та санкціями. Це відбувається всупереч оптимістичним заявам Кремля про стабільність, повідомляє Bloomberg.

ВАТ "РЖДя", державний перевізник, який відповідає за всі залізничні перевезення в Росії, минулого тижня ухвалив рішення про зменшення своєї інвестиційної програми на 30% на наступний рік. Це сталося в умовах різкого підвищення вартості кредитів, як повідомляють російські медіа з посиланням на міністра транспорту.

Зростання обсягів вантажних перевезень, спричинене війною, лише поглиблює існуючі труднощі в сфері транспортування, тоді як санкційні обмеження ускладнюють фінансові розрахунки через кордони. У той же час, постійні логістичні виклики уповільнюють доставку таких товарів, як вугілля та алюміній.

"Цього року залізнична галузь стикається з найзначнішим падінням з часів фінансової кризи 2008-2009 років, і ця тенденція продовжує проявлятися, -- зауважили фахівці московського дослідницького центру MMI. -- На нашу думку, це обумовлено потребами армії, яка має пріоритет у використанні інфраструктури, а також зростаючими проблемами з рухомим складом."

Ця ситуація акцентує увагу на внутрішній напрузі в Росії, оскільки війна, яку веде Кремль в Україні, наближається до свого третього року. У п'ятницю Центробанк залишив свою основну процентну ставку на рекордному рівні 21%, намагаючись стримати економіку, яка, за словами президента Володимира Путіна, демонструє стабільність.

Залізничні мережі Східного полігону, що з'єднують Москву з Далекосхідним регіоном, стали основною торговою артерією країни, проте їхньої пропускної спроможності недостатньо для задоволення попиту, що зростає.

"Міністр транспорту Роман Старовойт підкреслив, що "Східний полігон стикається з певними труднощами", вказуючи на те, що незважаючи на зростання вантажопотоку, інфраструктурні обмеження залишаються актуальними."

Інвестиції у розвиток залізничного сектору скорочуються, і РЖД уже розглядають можливість зменшення загальної інвестиційної програми до 7,9 трильйона рублів до 2030 року. Ці економічні труднощі позначаються на вантажоперевезеннях, зокрема на експорті вугілля й алюмінію.

Компанії, такі як Rusal, яка є найбільшим виробником алюмінію поза межами Китаю, стикаються з труднощами в постачанні своєї продукції через недостатню пропускну спроможність залізничного транспорту. Це призвело до значних накопичень алюмінію на заводах у Сибірському регіоні.

У лютому Путін висвітлив свої наміри підвищити річну потужність транспортної мережі, проте існуючі економічні труднощі становлять серйозні перешкоди для національного залізничного перевізника.

Згідно з інформацією, наданою MMI Research, обсяги вантажних перевезень залізниць Росії зменшилися на 5,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року до листопада.

#Русал #Росія #Економіка #Президент (державна посада) #Інвестиції #Москва #Китай (регіон) #Логістика #Російський рубль #Міжнародні санкції щодо Росії (2014—дотепер) #Московський Кремль #Експорт #Інфраструктура #Володимир Путін #Bloomberg L.P. #Залізниця #Вугілля #Алюміній #Сибір #Відкрите акціонерне товариство #Російські залізниці

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
Огляд казино GGBet
Імпорт з України знову викликав невдоволення серед польських фермерів: у Варшаві планують великий протест.
Фермери з Польщі оголосили про проведення акції протесту проти імпортних товарів з України.
Теги