
Більшість українських водіїв переконані, що бензин А-95 є оптимальним вибором для сучасного авто. Проте експерти все частіше попереджають: якість цього пального досягається за рахунок дешевих і шкідливих хімічних присадок, які створюють лише ілюзію високого октанового числа, а насправді повільно, але впевнено руйнують двигун.
Про це пише UA.Motors.
Двадцять років тому досягнення октанового числа 95 вимагало складної та уважної обробки нафти. Сьогодні ж виробники все частіше обирають економічні рішення. Замість якісного риформінгу застосовуються недорогі хімічні добавки, такі як фероцен, марганцеві сполуки, спирти та інші домішки.
У лабораторних умовах цей тип бензину може демонструвати звичайні показники, проте в умовах реального використання ці агресивні компоненти починають завдавати шкоди.
Під час процесу згоряння небезпечні домішки не зникають безслідно. Вони формують тверді відкладення та нагар, що осідають на ключових елементах двигуна:
Після того, як автомобіль пройде 60-80 тисяч кілометрів на цьому паливі, двигун може почати виявляти неприємні ознаки: зменшення потужності, підвищення споживання пального та проблеми в системі впорскування.
Основна причина зниження якості пального полягає в економічних чинниках. Нафтопереробники віддають перевагу дешевим хімічним добавкам замість того, щоб вкладати кошти в складні та витратні процеси переробки. Споживчий ринок орієнтується на доступні ціни на бензин, тоді як наслідки у вигляді значних витрат на ремонти двигунів лягають на автовласників.
Визначити неякісний бензин лише за його виглядом чи запахом неможливо. Тому фахівці рекомендують дотримуватись кількох простих рекомендацій, щоб уберегти свій автомобіль:
Нагадаємо, автомобільний експерт розвінчав міфи навколо способів заправки авто, зазначивши, що на перевірених АЗС фінансова різниця між заправкою на певну суму, точну кількість літрів чи "до повного" є мінімальною.
За його словами, побоювання щодо "недоливу" пального на сучасних заправних станціях є трохи перебільшеними. Насправді, в бак може поміститися більше пального, ніж вказано, завдяки особливостям його форми та температурі. Таким чином, вибір методу заправки визначається виключно зручністю та звичками водія.
#Бензин. #Паливо #Економіка #Машина. #Температура #Заправна станція #Двигун #Октанове число #Алкоголь (хімія) #Процеси переробки нафти #Око. #Запах. #Присадки #Каталітичний риформінг