Індія здійснила тестовий запуск свого першого водного потяга.

Індія зробила важливий крок у напрямку досягнення статусу світового лідера у галузі екологічного залізничного транспорту. Перший потяг, що функціонує на водневій енергії, розпочав тестування на 89-кілометровій ділянці між Джіндом і Соніпатом в штаті Хар'яна.

Одночасно, технічні проблеми можуть затримати повне впровадження цього проекту на кілька місяців, особливо на таких затребуваних маршрутах, як Калка-Шимла, повідомляє ЦТС з посиланням на Fuel Cells Works.

Згідно з інформацією одного з представників Індійської залізниці, перші тестові запуски були "переважно успішними". Однак для досягнення оптимальних результатів необхідно провести детальне налаштування, зокрема для максимізації ефективності водневих паливних елементів, що забезпечить найкращу несучу здатність. Очікується, що ці технічні вдосконалення та додаткові випробування займатимуть ще 2-3 місяці. Таким чином, ймовірно, дата першого рейсу цього потяга на знаковому маршруті Калка-Шимла відбудеться приблизно в середині 2025 року.

Поїзд, оснащений водневим двигуном, був виготовлений на заводі Integral Coach Factory (ICF) у Ченнаї. На відміну від європейських аналогів, які мають потужність від 500 до 600 кінських сил, індійська модель демонструє вражаючі 1200 кінських сил, що робить її найпотужнішим водневим поїздом у світі. У конструкції передбачено два вагони для зберігання водню. Цей поїзд здатен розвивати швидкість до 110 км/год і може перевозити до 2638 пасажирів.

Розвиток потужності двигуна є складовою частиною масштабної програми Індії під назвою "Водень для спадщини", яка має на меті екологічну модернізацію залізничної інфраструктури та підтримку туристичних потоків. Міністерство шляхів сполучення виділило приблизно 336 мільйонів доларів для створення поїздів, які працюватимуть на водневих паливних елементах. Заплановано випустити 35 таких складів. Додаткові 72 мільйони доларів будуть інвестовані в розвиток водневої інфраструктури на мальовничих, часто екологічно чутливих маршрутах. Уряд планує використовувати ці потяги в гористих регіонах. Перший водневий потяг, який буде запущено, передбачає наявність 8 вагонів.

Індія робить значний акцент на водневій енергетиці, прагнучи досягти нульових чистих викидів до 2030 року. Реалізація проекту водневих поїздів підкреслює намір уряду інтегрувати процес декарбонізації в громадську інфраструктуру, особливо в тих випадках, коли електрифікація виявляється занадто дорогою або малоефективною. Після введення в експлуатацію комерційного сполучення ці поїзди мають потенціал суттєво знизити викиди парникових газів, підтримуючи зобов'язання Індії щодо декарбонізації економіки, а також модернізуючи залізничні системи країни.

#газ #туризм #Економіка #Швидкість #Інфраструктура #Індія #Пасажир #Електрифікація #Двигун #Кінські сили #Залізничний транспорт #Водень #Залізничний вагон #Потяг #Integral Coach Factory #Паливний елемент #Ченнаї #Хар'яна. #Міністерство залізничного транспорту

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
Вікно можливостей: як відновити довіру між аграрним сектором України та Польщі за допомогою сучасних технологій управління вантажопотоками.
Україна просувається до європейських стандартів захисту депозитів, встановлюючи їх на рівні €100 тисяч.
"Це не остаточний етап": Стефанішина про дискусії зі США щодо корисних ресурсів.
Теги