
Кабінет Міністрів надав дозволи АТ Укрзалізниця на проведення капітальних витрат у 2025 році, незважаючи на відсутність затвердженого річного фінансового плану.
Це стало можливим, оскільки Кабмін встановив, що на Укрзалізницю не розповсюджуються вимоги постанови КМУ № 899 від 3 жовтня 2012 року про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку. Про це у Telegram повідомив Тарас Мельничук, представник Кабміну у Верховній Раді.
Отже, Укрзалізниця уповноважена на проведення капітальних витрат, що не перевищують 4% від чистих активів компанії на дату останнього звіту.
Кабмін також затвердив перелік дозволених капітальних витрат. До нього увійшли:
-- проведення комплексного ремонту залізничних колій і стрілок, а також придбання та заміна рейок на ключових маршрутах залізничного сполучення (174 км);
-- напрямки вдосконалення прикордонної інфраструктури та пунктів контролю на державному кордоні;
-- заходи з виконання програм безбар'єрності та доступності для пасажирів, автоматизації і підвищення продуктивності;
-- проведення капітального та поточного ремонту тягового і самохідного рухомого обладнання;
-- ініціативи з модернізації залізничної інфраструктури (колії шириною 1435 міліметрів) в Закарпатському, Львівському та Чернівецькому регіонах;
Капітальний ремонт уповільнювачів вагонів, систем сигналізації, централізації та блокування, засобів зв'язку, а також автоматизованих засобів моніторингу технічного стану рухомого складу.
-- капітальний і деповський ремонт пасажирських вагонів та швидкісного рухомого складу;
-- капітальний ремонт приміського пасажирського рухомого складу тощо.
Згідно з інформацією, наданою народним депутатом Олексієм Гончаренком (представник Європейської солідарності), мова йде про витрати, які сягнуть 7,77 мільярдів гривень.
Фінанси повинні бути спрямовані на:
-- Капремонт колій, вагонів і локомотивів -- 2 млрд грн
Розбудова залізничної інфраструктури на межі - 738 млн гривень.
-- Безпека та захист персоналу -- 213 млн грн
"Він повідомив, що завершення старих проєктів обійдеться у 1,6 млрд грн."
#Економіка #Уряд України #Львівська область #Верховна Рада #Інфраструктура #Українська залізниця #Пасажир #Автоматизація #Закарпатська область #Акціонерне товариство #Європейська Солідарність #Державний кордон України #Рухомий склад #Безпека #Олексій Гончаренко #Залізнична колія #Капітальний ремонт #Залізничний стрілочний перевід #Пасажирський вагон #Державний кордон #Локомотив #Залізничний вагон