Кабінет Міністрів дав зелене світло. Укрзалізниця тепер має можливість витрачати мільярди на капітальні інвестиції без попереднього затвердження фінансового плану.

Кабінет Міністрів надав дозволи АТ Укрзалізниця на проведення капітальних витрат у 2025 році, незважаючи на відсутність затвердженого річного фінансового плану.

Це стало можливим, оскільки Кабмін встановив, що на Укрзалізницю не розповсюджуються вимоги постанови КМУ № 899 від 3 жовтня 2012 року про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку. Про це у Telegram повідомив Тарас Мельничук, представник Кабміну у Верховній Раді.

Отже, Укрзалізниця уповноважена на проведення капітальних витрат, що не перевищують 4% від чистих активів компанії на дату останнього звіту.

Кабмін також затвердив перелік дозволених капітальних витрат. До нього увійшли:

-- проведення комплексного ремонту залізничних колій і стрілок, а також придбання та заміна рейок на ключових маршрутах залізничного сполучення (174 км);

-- напрямки вдосконалення прикордонної інфраструктури та пунктів контролю на державному кордоні;

-- заходи з виконання програм безбар'єрності та доступності для пасажирів, автоматизації і підвищення продуктивності;

-- проведення капітального та поточного ремонту тягового і самохідного рухомого обладнання;

-- ініціативи з модернізації залізничної інфраструктури (колії шириною 1435 міліметрів) в Закарпатському, Львівському та Чернівецькому регіонах;

Капітальний ремонт уповільнювачів вагонів, систем сигналізації, централізації та блокування, засобів зв'язку, а також автоматизованих засобів моніторингу технічного стану рухомого складу.

-- капітальний і деповський ремонт пасажирських вагонів та швидкісного рухомого складу;

-- капітальний ремонт приміського пасажирського рухомого складу тощо.

Згідно з інформацією, наданою народним депутатом Олексієм Гончаренком (представник Європейської солідарності), мова йде про витрати, які сягнуть 7,77 мільярдів гривень.

Фінанси повинні бути спрямовані на:

-- Капремонт колій, вагонів і локомотивів -- 2 млрд грн

Розбудова залізничної інфраструктури на межі - 738 млн гривень.

-- Безпека та захист персоналу -- 213 млн грн

"Він повідомив, що завершення старих проєктів обійдеться у 1,6 млрд грн."

#Економіка #Уряд України #Львівська область #Верховна Рада #Інфраструктура #Українська залізниця #Пасажир #Автоматизація #Закарпатська область #Акціонерне товариство #Європейська Солідарність #Державний кордон України #Рухомий склад #Безпека #Олексій Гончаренко #Залізнична колія #Капітальний ремонт #Залізничний стрілочний перевід #Пасажирський вагон #Державний кордон #Локомотив #Залізничний вагон

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
США не отримуватимуть право власності на активи. Бессент поділився певними аспектами угоди з Україною.
Україна не може бути інтегрована до Європейського Союзу без згоди угорського народу, а після завершення війни вона стане своєрідною "захисною зоною" - нові коментарі Віктора Орбана | УНН
У Харкові стартувала нова система тривог з диференційованим підходом: що це включає?
Теги