
Купувати більше, витрачаючи менше — це основна концепція соціально-економічного проєкту "Національний кешбек", який був започаткований українським урядом минулого року. У програмі вже беруть участь численні вітчизняні виробники та продавці, серед яких Київський КПК. Завдяки цій ініціативі комбінат не лише підвищує свої продажі за рахунок зростаючого попиту, підтримуваного державою, але й робить внесок у зміцнення національної економіки.
Як один з провідних маркетмейкерів, Київський картонно-паперовий комбінат приєднався до державної програми "Національний кешбек". Це ініціатива, яка дозволяє клієнтам заощаджувати, купуючи товари українського виробництва, й спрямовувати повернені на спецкартку кошти (10%) на нові покупки. Таким чином популярна на ринку продукція стає ще доступнішою для кінцевого споживача.
Обухівський завод пропонує своїм клієнтам широкий асортимент туалетного паперу, паперових рушників (як в рулонах, так і в розрізаному вигляді) та серветок, які представлені в різних цінових категоріях — від бюджетних до преміальних. Продукція під брендами "Диво", "Диво Premio", "Диво Бізнес", "Обухів", "Обухівський" і "Обухів Еко Комфорт" користується стабільним попитом як серед споживачів у побуті, так і в корпоративному сегменті, зокрема в офісах, торгових та розважальних центрах, ресторанах і закладах сфери обслуговування.
Всі продукти цих ліній виробляються з первинних (целюлоза) та вторинних (перероблена макулатура з власних зборів) матеріалів, відповідно до міжнародних стандартів, а також перевищують їх, що підтверджується регулярною сертифікацією. Під час рециклінгу вторинна сировина проходить кілька етапів як грубого, так і тонкого очищення, а також дезінфекції.
Завдяки стратегічному підходу та інвестиціям австрійського власника Pulp Mill Holding, ККПК активно вдосконалює свої виробничі процеси та адаптує продукцію відповідно до потреб споживачів. Як підкреслює директор PMH д-р Хайнц Ціннер, орієнтованість на клієнтів є ключовим фактором успіху в бізнесі.
Нещодавно комбінат впровадив нову лінію тиснення для туалетного паперу під назвою "Диво Преміо". Завдяки інноваційній італійській технології гравіювання Saver від компанії Engraving Solutions, продукція стала ще ніжнішою, при цьому використовуючи на 80% менше клею та зберігаючи натуральну текстуру паперового волокна. Оновлений товар вже доступний на ринку і має всі шанси стати лідером продажів.
У складний період війни обухівське підприємство справедливо віднесено до переліку компаній, чия діяльність є критично важливою для вітчизняної економіки. За інформацією голови Комітету ВРУ з фінансових питань Данила Гетманцева, комбінат входить до першої вісімки сумлінних представників деревообробної галузі, які вчасно та в повному обсязі виконують усі соціальні та фінансові зобов'язання.
Декілька років поспіль Київський КПК входить до Реєстру великих платників податків - переліку підприємств з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства:
Завдяки участі в проектах на кшталт "Національний кешбек", виробники укріплюють свої позиції, підтримують розвиток вітчизняної економіки та підвищують фінансову спроможність громадян. Отже, купуючи продукцію під брендом ККПК, споживач не лише робить вигідний вибір, але й робить свій внесок у майбутнє країни та її обороноздатність.
#Економіка #Товари #Попит #Споживач #Італія #Технічний стандарт #Австрія #Кешбек з дебетової картки #Деревообробна промисловість #Бренд #Комуністична партія Китаю #Ресторан #Рушник #Сертифікація #Обухівський район #Туалетний папір #Обухів #Київський картонно-паперовий комбінат #Макулатура #Серветка. #Целюлоза #Волокно #Дезінфекція #Гравірування