
Пан Сергій вже понад три десятиліття працює провідником. Він з нетерпінням чекає на те, що майбутні подорожі стануть більш зручними для пасажирів.
Сергій Безгінов, провідник потягу "Харків - Львів"
Електричне освітлення активується окремо з верхньої частини, тоді як нижня частина виконана на більш високому рівні. Крім того, для зручності пасажирів були встановлені USB-розетки. У вагонах також з'явилися нові матраци, подушки та повністю оновлена постільна білизна.
Приблизно десять харківських підприємств беруть участь у виробництві пасажирських вагонів на Крюківському вагонобудівному заводі. Про це повідомив директор заводу Максим Крамаренко під час першого рейсу дев'яти нових вагонів у складі потяга "Харків – Львів". Ціна одного вагона коливається близько сорока мільйонів гривень, залежно від обраної моделі. Це, по суті, вдвічі вигідніше, ніж закупівля пасажирських вагонів за кордоном.
Максим Крамаренко, голова правління ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
Цей вагон на 85% складається з українських компонентів, що свідчить про високий рівень локалізації. У виробництві вагона беруть участь приблизно 155 українських підприємств. Це створює робочі місця, забезпечує надходження податків і сприяє розвитку економіки нашої країни. Якщо говорити про Харків та Харківську область, то близько 10 потужних підприємств з міста Харкова постачають комплектуючі для цього вагона. Що ж у цьому складного? У період війни технологічні ланцюги були порушені, й деякі підприємства припинили своє існування, але ми адаптуємося та налагоджуємо виробництво на інших українських підприємствах.
В даний час приблизно 70% вагонів Укрзалізниці є застарілими і вимагають заміни в найближчому майбутньому. Передусім залізничники прагнуть модернізувати рухомий склад на найбільш затребуваних маршрутах.
Олександр Шевченко обіймає посаду заступника директора філії "Пасажирські перевезення" акціонерного товариства "Укрзалізниця".
Ці дев'ять вагонів стануть на напрямок Харків - Львів. Це один з найбільш завантажених напрямків для Укрзалізниці. Тут існує попит як серед військовослужбовців, так і серед дітей, груп дітей, які їдуть на оздоровлення. Відповідно, тут є стабільний попит протягом всього року. Серед цих дев'яти вагонів у нас чотири вагони категорії СВ і п'ять вагонів категорії купе. А всі вони мають цілу низку нововведень, тобто з кожним оновленням, з кожною новою партією вагонів ми додаємо певні зручності для пасажирів.
У нових вагонах акцент зроблений на безпеку: кожне купе обладнане сигналізацією на дверях та кнопками для виклику провідника. Виробництво вагонів фінансувалося з державного бюджету. Це вже друга партія з моменту початку великої війни — загалом шістдесят шість вагонів, які завод передав замовнику.
#бюджет #Українська гривня #Податок #Економіка #Україна #Українська залізниця #Львів #Харків #Пасажир #Харківська область #Акціонерне товариство #Підприємницька діяльність #Тарас Шевченко #Рухомий склад #Пасажирський вагон #Залізничний вагон #Крюківський вагонобудівний завод #Купе (легковий автомобіль) #Подушка #Спальний вагон