
Урізання фінансування спіткає галузь й у 2027 році - витрати порівняно з раніше запланованими показниками зменшаться зі 109,7 до 86,9 млрд рублів (відповідно ≈ $1,16 і ≈ 0,91 млрд).
Під удар потрапили також субсидії для авіаперевізників на модернізацію авіапарку: у наступному році їх фактично "анулюють". Витрати на компенсацію обслуговування літаків зменшаться з 6,1 млрд рублів у 2025 році до 3,6 млрд у 2026 році (приблизно ≈ $64 млн і 38 млн відповідно).
Вплив санкцій на економіку Росії є катастрофічним, а спроби "імпортозаміщення" зазнали невдачі, внаслідок чого багато літаків будуть літати "на совісті".
Майбутнє цивільної авіації Росії - зростання рівня аварійності, скорочення рейсів, ізоляція регіонів і суттєве зниження рентабельності та незалежності галузі.
#Росія #Економіка #Міжнародні санкції щодо Росії (2014—дотепер) #Літак. #Рубль #Долар США #Норма прибутку #Цивільна авіація #Літаки