L'ORÉAL ініціює світову кампанію на підтримку усвідомленої краси.

Бренди компанії L'ORÉAL об'єднують зусилля для впровадження флаконів, які можна повторно заповнювати, пропонуючи споживачам можливість зробити вагомий внесок у покращення навколишнього середовища.

16 червня 2025 року компанія L'Oréal відзначила Міжнародний день рефілів, присвячений багаторазовим упаковкам для косметичних продуктів. Ця ініціатива спрямована на те, щоб заохотити споживачів обирати флакони, що підлягають повторному заповненню, як важливий елемент сучасних б'юті-ритуалів і внести свій вклад у забезпечення сталого майбутнього планети.

Попит споживачів на екологічну красу дедалі зростає і ми хочемо поширювати знання про переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення. За нашими спостереженнями 78 % споживачів висловлюють зацікавленість у придбанні екологічно чистих продуктів, але серед них є чимала кількість тих, хто не знає про багаторазові формати паковання та їх зменшений вплив на довкілля. Заклик доєднуватись до руху за свідому красу підкреслює переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення, показуючи, яку користь можливо принести планеті та кишені конкретного покупця: наприклад, щоразу, коли ви купуєте змінний блок з парфумом на 100 мл замість двох флаконів по 50 мл аромату La Vie Est Belle Elixir, ви допомагаєте заощадити 73 % скла, 66 % пластику та 61 % картону.

"Ця кампанія об'єднала наші найвідоміші бренди, маючи на меті звернутись до споживачів у всьому світі: "Доєднуйтесь до руху за свідому красу!" -- пояснила Бланка Джуті, директорка L'Oréal з корпоративних зв'язків та комунікацій. "Ми хотіли б, щоб споживачі на всій планеті відчули, наскільки легко та зручно перейти на повторне наповнення флаконів використовуючи формат рефілу, просто додати цей крок до звичної рутини догляду".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сортування сміття має стати корисною звичкою: як пов'язані краса та екологія

"Займаючи провідну позицію в косметичній індустрії, ми усвідомлюємо нашу відповідальність за розробку технічних рішень, які впроваджують принципи циркулярного виробництва і задають нові стандарти," - зазначає Езгі Барсенас, директорка з корпоративної відповідальності L'Oréal. "Для реалізації цього бачення в масштабах, які мають значення, потрібні не тільки інновації, але й рішучість та конкретні кроки. Саме тому ми залучаємо наші бренди, бізнес-партнерів та споживачів до того, щоб зробити флакони з можливістю повторного використання новою звичкою."

Заклик L'Oréal приєднатися до руху за свідому красу гармонійно поєднується з їхньою ініціативою щодо зменшення негативного впливу на навколишнє середовище і пропонування все більшої кількості сталих варіантів для споживачів. Компанія L'Oréal також значно оновила свої виробничі потужності по всьому світу, що дозволило їй за останні п’ять років збільшити асортимент продуктів з можливістю повторного наповнення в 17 разів, включаючи найпопулярніші колекції чоловічих і жіночих парфумів.

Цьогорічна ініціатива на честь міжнародного дня рефілів засвідчує рішучість L'Oréal у просуванні ідей циркулярної економіки серед споживачів. Група продовжуватиме впроваджувати інновації та залучати споживачів до проєктів з мінімізації відходів.

#Економіка #Відходи #Попит #Споживач #Інновації #Скло #Знання #Екологія #Природне середовище #Пластик #Бренд #L'Oréal #Косметика #Сортування відходів

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
Норвегія приєдналася до 17-го санкційного пакету Європейського Союзу, спрямованого проти Росії.
Німеччина веде переговори щодо введення законодавчої заборони на продаж "Північного потоку-2".
"Вони скоро загинуть". Путін вийшов з себе через Захід, який намагається "знищити" його економіку.
Теги