 
Цю інформацію надає Delo.ua, посилаючись на прес-службу Агентства з відновлення.
Міст є важливим елементом автомобільної траси Р-43 (/М-19/-Ланівці-/Н-02/) і відіграє критичну роль у забезпеченні логістики, економічного розвитку та соціальної інфраструктури не тільки Тернопільської області, але й для всієї України, пропускаючи щоденно до 10 000 автомобілів.
У червні міст зазнав часткових ушкоджень внаслідок порушення водієм вантажного автомобіля вагових обмежень у 28 тонн.
Ремонтні роботи тривали три місяці. За цей час фахівці демонтували пошкоджену конструкцію, звели нові опори та змонтували новий металевий міст. Також було укріплено русло річки, влаштовано габіони на відкосах, відновлено підходи до споруди та нанесено горизонтальну розмітку.
Якість і надійність цієї конструкції підтверджені тестуваннями ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури", що засвідчує відповідність найвищим експлуатаційним стандартам.
За даними Агентства відновлення металеві модульні конструкції для нового мосту були надані на безоплатній основі Японським агентством міжнародного співробітництва (JICA). Кошти на решту аварійно-відновлювальних робіт було виділено з державного бюджету.
Нагадаємо, у Стрийському районі Львівської області завершено ремонтні роботи на мосту, який було зруйновано потужною повінню ще 17 років тому.
#бюджет #Економіка #Львівська область #Логістика #Інфраструктура #тонна #Потоп #Тернопільська область #Метал #Шосе #Ланівці #Стрийський район #Русло струмка 
         
         
     
     
     
    