ПриватБанк повідомив, що клієнти найчастіше витрачають кошти, отримані в рамках програми "Національний кешбек", на оплату комунальних послуг, інтернету, поповнення мобільного зв'язку та оплату медичних послуг. Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
Згідно з інформацією, наданою банком, 45,1% учасників програми використовують кешбек для поповнення балансів мобільних операторів, 35,5% - для сплати за комунальні послуги, 7,8% - на оплату інтернет-послуг, а більше ніж 3% - на медичні витрати.
За інформацією, наразі більше 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які отримали цифрову картку "Національний кешбек", вже заробили приблизно 20,5 мільйона гривень у вигляді кешбеку за підтримку українських виробників. Ці кошти можна використовувати для безготівкових розрахунків по всій території України.
Клієнти мають можливість використовувати свої кешбек-коштів для різноманітних послуг і товарів, таких як:
розрахунок у закладах харчування
оплату за комунальні послуги, транспорт, мобільний зв'язок, медичні та спортивні послуги, кіно тощо;
придбання військових облігацій внутрішньої державної позики;
донати на Збройні сили України.
Програма "Національний кешбек" надає можливість українцям сприяти розвитку ключових секторів економіки та соціального життя країни, забезпечуючи при цьому легкий доступ до безготівкових розрахунків у щоденних витратах.
#Приватбанк #Економіка #Українці #Облігація (фінанси) #Позика. #Збройні сили України #Мобільна телефонія #Інтернет #Фільм