
Плацдармом для зростання економіки України можуть стати регіони, розташовані в радіусі 300 км від кордону з країнами ЄС, цьому сприятимуть програми транскордонного співробітництва, які зараз активно впроваджуються.
Цю інформацію озвучив Олексій Кулеба, віцепрем'єр-міністр з питань відновлення та міністр розвитку громад і територій, під час Київського міжнародного економічного форуму, повідомляє Укрінформ.
"Ми є частиною Interreg Europe - програми транскордонного співробітництва, яка надає грантову допомогу громадам, розташованим близько до європейського кордону. Завдяки нашій реакції ці програми розповсюджуються на території всієї країни. Дослідженням визначено, що у нас є чіткий плацдарм для зростання економіки в радіусі 300 км і нам допомагають в цьому європейські партнери", - сказав Кулеба.
На думку експерта, одним із основних векторів розвитку є гармонізація залізничних систем України з європейськими. Враховуючи, що ширина колій в Україні та Європі відрізняється, наразі реалізуються спеціальні проєкти, які планується завершити у 2025-2026 роках.
Віцепрем'єр-міністр підкреслив, що це сприятиме формуванню єдиного транспортного коридору, який дозволить швидко та ефективно транспортувати вантажі між Україною та Європейськими країнами.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в 2023-2024 роках почала реалізовувати стратегічну програму розбудови в Україні колії євростандарту, наразі триває будівництво євроколії між Чопом та Ужгородом. Роботи планується завершити вже цього року.
Заплановано, що між містами Ужгород і Чоп буде створено дві паралельні залізничні колії: одна з шириною 1520 мм, а інша — євроколія шириною 1435 мм. Загальна вартість цього проекту становитиме 1,3 мільярда гривень, з яких половина буде профінансована з фонду ЄС Connecting Europe Facility (CEF).
#Транспорт #Європейський Союз #Європа #Укрінформ #Економіка #Україна #Товари #Ужгород #Українська залізниця #Економіка України #Житомир #Залізниці з шириною колії 5 футів і 1520 мм