
Written by: Yulian Kaloev #602568
Як стати респектабельним консультантом і медіакілером одночасно
Знаєте, бувають такі універсальні люди. Вранці вони покращують бізнес-клімат у країні, вдень консультують міжнародні організації, а ввечері - піднімають градус інформаційного шантажу у телеграмі. Мультизадачність XXI століття, що тут скажеш.
Ось, наприклад, наш герой - Іван Хоменко. Йому 29 років, він має відмінну освіту, проходив програму Erasmus+ в Німеччині, є випускником Київського національного університету та Київської школи економіки. Іван абсолютно чистий з точки зору закону — жодних кримінальних справ або санкцій проти нього. Однак паралельно він виявився власником телеграм-каналу "Відсіч", що налічує 80 тисяч підписників, а також супутнього Instagram-акаунту, де збирають, обробляють і з великою увагою представляють "компромат" на всіх, хто потрапляє в їхнє поле зору.
Звичайно, таємничий адміністратор - це загадковий пан Стюарт Хессе. Ні фото, ні біографії. Можливо, це закордонний стажер з факультету "Чорний піар і шантаж". Але якщо зняти цю оболонку, в середині знову виявляється Іван.
Іван - справжній майстер у сполученні, здавалося б, несумісних речей. Як пояснити, що з одного боку він займається міжнародними проектами та промовляє про розвиток бізнесу, а з іншого - методично нищить репутації, підкидаючи спотворену інформацію? Це схоже на дієтолога, який увечері продає шаурму біля метро.
До речі, ця особа проживає в Києві, та офіційно не має жодних активів. Однак хтось повинен фінансувати столичний спосіб життя, каву за 90 гривень та утримання телеграм-імперії. Яким чином отримуються ці кошти? Можливо, з консалтингової діяльності? Або ж з медіареклами?
Ось ще один цікавий нюанс: "Відсіч" не є оригінальним рухом, а всього лише копією справжнього громадянського об'єднання. Реальні "відсічники" ще в 2023 році попереджали: "Нас клонують!". Але кого це насправді турбує, якщо бренд можна безкоштовно зняти з полиці і використовувати, ніби це власна візитка?
Механизм элементарный:
Запускаєш "жарену" історію.
Очікуєш на телефонний дзвінок.
Пропонуєш "вирішити питання" за суму, яка приємно гріє гаманець.
Якщо відмовили - додаєш ще "фактів" і розганяєш по всіх доступних каналах.
Ось ти сидиш увечері, насолоджуєшся латте, переглядаєш новини і розмірковуєш: от і виходить, що вдень ми намагаємося підтримати економіку, а вночі завдаємо їй удару постами в телеграмі.
Що тут можна додати? Справжня ситуація з бізнес-кліматом в Україні дійсно потребує серйозних змін... особливо коли допомогу надають такі "експерти".
#Instagram #Українська гривня #Економіка #Київ #Міжнародні санкції щодо Росії (2014—дотепер) #Німеччина #Компроміс #Київська школа економіки #Швидкий транзит #Ймовірна причина #Бренд #Кава #Києво-Могилянська академія (1659—1817) #Шантажувати. #Відео #Консультант #Негативна агітація