
Матьє "ZywOo" Ербо висловив свою думку про конкуренцію з новими зірками CS2, такими як Donk і m0NESY. Він також обговорив свій ігровий стиль і недавні зміни у складі команди Vitality.
Дізнайтеся більше про новини кіберспорту, підписавшись на наш Telegram-канал Кіберспорт на Sport.ua!
Перед важливими матчами IEM Katowice 2025 французька зірка поділилася з Bo3.gg своїми новими спонуками для команди та незмінною пристрастю до гри.
Що вам найбільше імпонує в цьому змаганні між Donk і m0NESY?
Я відчуваю справжнє захоплення від конкуренції. Саме з цієї причини мені подобається ця гра — завжди є хтось, хто спонукає тебе до вдосконалення. Коли я тільки починав, моїм натхненням був s1mple; тепер же це Donk і m0NESY. Без суперництва все було б нецікавим. Мені приємно спостерігати за їхньою майстерністю, а іноді навіть отримую задоволення, коли вони зазнають поразки, адже це невід’ємна частина боротьби. Це нагадує мені про великі спортивні протистояння — Леброн Джеймс проти Майкла Джордана, Мессі проти Роналду. Це є потужним джерелом мотивації для мене.
- У січні головні обговорення були не про те, чи буде Donk першим, усі цього очікували, а про те, хто буде другим -- ви чи m0NESY. Як порівнюються ваші стилі гри? Які ваші переваги та недоліки?
Мій стиль гри не такий яскравий. Donk і m0NESY вражають своєю енергією, швидкими переміщеннями та неймовірними трюками, на які я б не наважився. Можливо, саме тому глядачам більше подобається дивитися на них. Мій підхід нагадує стиль dev1ce — акцент на правильному позиціонуванні, стратегічних рішеннях та контролі над грою. Я не граю, щоб вразити публіку; я граю у свою гру. Звичайно, я прагну потрапити в топ-2, але вважаю, що минулий рік не був для мене найкращим. Цього року я маю намір стати кращим.
Чи вважаєте ви важливими особисті успіхи, такі як потрапляння на перші або другі позиції у рейтингах?
- Не зовсім. Протягом року існує безліч аспектів, на які слід звертати увагу — від проблем усередині команди до участі в турнірах. Тому я не приділяю особливої уваги рейтингам. Ми не можемо передбачити, як складеться рік, тому не дозволяю рейтингу HLTV відволікати себе.
Ви, m0NESY та Donk — всі ви володієте вражаючими талантами. Чи відчували ви дистанцію між собою та Donk у 2024 році? Чи намагалися ви налагодити зв'язок під час паузи у гравців?
Відверто кажучи, я не бачу значного розриву між командами. У всіх нас були успішні періоди. Donk блискуче виступив на Katowice, але протягом року результати були дуже схожими. Перед Major m0NESY вважали головним фаворитом, проте після того, як Donk здобув титул MVP на Major, його статус закріпився. До останнього моменту ніхто не міг сказати, хто буде на першій позиції. Це було справжнє суперництво, і я впевнений, що будь-хто міг перемогти будь-кого.
Ваша кар'єра розпочалася в змаганні з s1mple. Чи відчуваєте ви більше задоволення від сучасних турнірів, чи, можливо, ностальгуєте за матчами проти s1mple на найвищому рівні?
Не можу стверджувати, що відчуваю ностальгію, але, здається, сцена все ж відчуває певну тугу. Він зробив так багато для гри. Що стосується мене, то ситуація залишилася незмінною. Donk і m0NESY тепер мої опоненти, але мій настрій залишається стабільним.
Ваша команда змінила свій склад, тоді як інші залишилися в незмінному вигляді. Як ви вважаєте, чи є це плюсом чи мінусом?
Я вважаю, що це значна перевага. Ropz приносить чудові ідеї, а наша взаємодія справді сильна. У минулому році ми стали однією з чотирьох найкращих команд, але нам було потрібно дещо більше. Після того, як ми здобули перемогу на Major та інших турнірах у 2023 році, ми повинні були продовжувати розвиватися. Ropz досягнув всього — Intel Grand Slam, Cologne, Katowice, Major — але він все ще прагне більшого, і ця енергія є заразливою. Саме це нам і потрібно.
Які зміни стали найбільш позитивними у вашій команді?
Не можу стверджувати, що наша сира сила зазнала значних змін, проте зараз ми більше насолоджуємося спільною грою. Завдяки новому складу, свіжим стратегіям та зміненому підходу відчувається більше азарту. Навіть під час тренувань ми отримуємо більше задоволення. Кожен з нас індивідуально в чудовій фізичній формі, і це має великий вплив.
У мистецтві бою спортсмени вчаться взаємодіяти з часом. Чи відчуваєте ви щось схоже, змагаючись з командами на зразок FaZe, NAVI чи Spirit? Чи звертаєте увагу на їхні поведінкові патерни?
- Ми граємо з ними так часто -- як на тренуваннях, так і в офіційних матчах -- що знаємо про них уже багато. Звісно, ми підлаштовуємо стратегії, але в певний момент все зводиться до того, щоб грати свою гру. CS схожий на дуель влучності -- якщо ти краще стріляєш, ти виграєш. Ми визнаємо, що є однією з топових команд, але розглядаємо себе як єдиний блок, а не спираючись на індивідуальні рухи.
Ваш поєдинок з 3DMAX став незвичайним франко-французьким матчем. Що ж надає французькому CS його особливого колориту? Чи вплинули на вашу гру обставини, коли ви змагалися з товаришами по національності?
Це було враження, ніби ми граємо в дербі. Ми не зустрічалися з французькою командою з 2021 року. Apex і я вже давно знайомі з цими хлопцями, тому атмосфера була особливо незвичною. Вони прагнули довести, що французький CS все ще живий, а ми – продемонструвати, що залишаємося серед найкращих. Таке суперництво може призвести до помилок, адже обидві команди мають щось довести одна одній. Проте, це було дійсно захоплююче.
- apEX був дуже гучним під час цього матчу. Це типово для французьких команд?
Звичайно, якщо ви колись відвідували LAN-івент у Франції, ви знаєте, про що йдеться. Ситуація в 2014 році була схожа. Якщо в залі немає гучного крику, це вже не справжня французька LAN. Я особисто не беру в цьому участі, але вже звик до цього. Apex створює цю особливу атмосферу, і мені це зовсім не заважає — навпаки, відчуваю себе як вдома.
- Цього року у вас було дві важкі гри на Анубісі -- проти Eternal Fire на BLAST та FaZe. Що ускладнило ці матчі? Чи FaZe повторили те, що робила Eternal Fire?
- Ні, я б не висловився так. Після того як Ropz приєднався до нас, ми змінили наш підхід до гри на Анубісі, тому наразі ще адаптуємось. Нам потрібно знайти свій ритм і відчувати себе впевнено. Вчора ми здобули перемогу над VP на цій карті, що є позитивним знаком. Чим більше ми граємо на Анубісі, тим краще в нас виходить.
ЕліДЖ висловив думку, що в MR12 необхідно більше раундів з використанням автоматичної зброї. Як ви вважаєте? Які нововведення ви б хотіли бачити в CS?
- Я розумію його думку. Якщо ви програєте обидва пістолетні раунди, ви вже відстаєте 6-0, і пів гри вже втрачено. Valve могли б відрегулювати економіку або внести інші зміни в баланс. Також деякі карти не змінювалися протягом двох років. Є багато, що вони могли б підкрутити -- економіку, геймплей, карти -- щоб зробити гру кращою.
Vitality пробилися до півфіналу IEM Katowice 2025, де чекають на свого наступного суперника. Команда отримала пряму кваліфікацію та залишається одним із головних претендентів на титул.
#Економіка #Конкуренція (економіка) #Стратегія #Франція #Чехословаччина #Енергія #Інтел #Французька мова #Хімія #Зв'язок #Мотивація #Кіберспорт #Пістолет. #Катовіце #Найцінніший гравець НБА #Локальна мережа #Майкл Джордан #Ліонель Мессі #Зірка #Кріштіану Роналду #Леброн Джеймс #Дуель. #Valve Corporation #Одеколон #Ігровий процес