
Китайська компанія-виробник електромобілів BYD суттєво зменшила ціни на свої автомобілі в Китаї, що посилює конкуренцію з Tesla на цьому ринку.
Цю інформацію повідомляє газета The Telegraph.
Компанія скоротила вартість свого найпопулярнішого бюджетного хетчбека Seagull на 20%, тепер його ціна становить 55 800 юанів (близько 5 700 фунтів). Це на 75% менше, ніж найдоступніша модель Tesla — Model 3, яка оцінюється в 231 900 юанів.
BYD також анонсувала знижки на 22 своїх моделі на китайському ринку, які діятимуть до кінця червня. Це рішення стало реакцією на сповільнення внутрішніх продажів та можливість введення нових мит у Європейському Союзі та Сполучених Штатах.
Хоча Seagull є значно компактнішим за Model 3, його приваблива ціна показує, наскільки далеко просунулися китайські виробники у зниженні вартості електромобілів. Китай займає позицію найбільшого ринку електрокарів у світі, а місцеві компанії активно вкладають кошти в розробку доступних моделей.
Зниження цін вказує на сильну конкуренцію на ринку. У квітні на складах дилерів по всьому Китаю накопичилось рекордні 3,5 мільйона невипущених електромобілів — це найвищий рівень з грудня 2023 року. Крім того, уповільнення економічного зростання країни також негативно позначилося на попиті.
Це суттєвий удар по Tesla, оскільки Китай є її другим за величиною ринком. У квітні продажі автомобілів Tesla, виготовлених у Китаї для внутрішнього споживання та експорту до Європи, знизилися на 6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В цілому, зниження триває вже сім місяців поспіль.
Після оголошення про зниження цін акції BYD в Гонконзі знизилися на 5,9%, оскільки інвестори висловили занепокоєння щодо зменшення прибутковості компанії. Також акції конкурентів, таких як Li Auto та Great Wall Motor, зазнали падіння — на 3,2% і 2,7% відповідно.
Старший економіст ING Ріко Луман підкреслив, що ця "цінова війна" є свідченням посилення конкуренції в Китаї та вказує на поступовий розвиток ринку електромобілів.
Хоча знижки поки діють лише в Китаї, західні автовиробники вже давно не можуть змагатися з китайськими за ціною. Частка Tesla на європейському ринку зменшується: у січні BYD вперше випередила її у Британії, а у квітні -- і в Європі загалом. До падіння Tesla в Європі також спричинив бойкот з боку водіїв, обурених підтримкою Дональда Трампа з боку Ілона Маска.
Великобританія спостерігає зростання зацікавленості до автомобілів китайського виробництва. Згідно з інформацією Auto Trader, упродовж перших чотирьох місяців поточного року китайські бренди отримали понад 1,4 мільйона переглядів на сайті, що складає 5,3% від загального ринку, у порівнянні з 1,3% за минулий рік.
BYD охоплює приблизно 50% всіх переглядів і наявності китайських автомобілів на платформі. Крім того, на ринок Великої Британії вийшли й інші китайські бренди, такі як Jaecoo, Leapmotor, Skywell, Omoda та Xpeng.
Згадаємо:
Котирування акцій китайських автомобільних виробників різко знизились після оголошення компанії BYD про зменшення цін на свої автомобілі.
#Дональд Трамп #Економіст #Європейський Союз #Європа #Економіка #Інвестор #Китай (регіон) #Прибуток (економіка) #Машина. #Конкуренція (економіка) #Ілон Маск #Тесла, Інк. #Літій #Гонконг #Електромобіль #Мито (податок) #Юань Женьміньбі #Бренд #Фунт стерлінгів #BYD Car #Tesla Model 3 #Брокер-дилер #Хетчбек #Велика Китайська стіна