
Ціна на нафту, що забезпечує фінансову стабільність російського бюджету, швидко знижується. Вартість бареля "чорного золота" марки "Urals" зменшилася майже на 20 доларів. Попри спроби Кремля зберегти спокій, економічні показники Росії викликають значні занепокоєння.
Які наслідки це може мати для путінського режиму і хто знову бере участь у транспортуванні російської нафти? У статті моїх співробітників.
Нафта марки "Urals", яка є важливою частиною російського експорту, швидко втрачає у вартості. Причиною цього став Трамп. Президент США розпочав торгівельну війну, проте не проти Росії, а практично проти всього світу. Внаслідок цього, ціни на "Urals" знизились нижче 50 доларів за барель, що є найнижчим показником за останні два роки.
Кріс Райт, міністр енергетики США:
Президент Трамп був обраний з метою зменшення вартості енергетичних ресурсів, щоб споживачі могли легше впоратися з оплатою своїх рахунків. Тому в цілому я задоволений тим, що ціни на нафту і природний газ зменшуються.
Цей захват не поділяють у кремлі. Бюджет країни-терористки на 2025 рік формували з розрахунку - 70 доларів за барель. Реальність - майже на 20 доларів нижче.
Дмитро Пєсков, представник Кремля:
Ми дуже уважно стежимо за ситуацією, яка зараз надзвичайно бурхлива, напружена та емоційно перевантажена.
Обережніша у висловлюваннях, але не менш стривожена й очільниця центрального банку країни-агресорки.
Ельвіра Набулліна, керівник Центрального банку Російської Федерації, що є агресором:
Це новий серйозний виклик, який нам потрібно взяти до уваги.
Західні аналітики вважають, що диктатор путін і його режим опинилися в значній небезпеці. Вони вказують на те, що Росія вже використала частину своїх резервів для підтримки економічної стабільності після наслідків повномасштабного вторгнення в Україну, а наявні фінансові ресурси швидко виснажуються.
Емі Найт, американська дослідниця радянської та російської історії:
На мою думку, нафта та газ становлять приблизно 30% економіки Росії, і це є суттєвим фактором для Кремля, особливо в умовах різкого падіння цін на нафту. Економічна ситуація в країні вже є критичною. Інфляція стрімко зросла до 10%, і це останнє, чого їм зараз потрібно. Це також є результатом торговельної війни, розпочатої Трампом. Тому Путін змушений підтримувати цю війну на високому рівні, якщо хоче досягти якихось результатів. Але це вимагає великих фінансових витрат, і він також втрачає величезну кількість солдатів. Таким чином, економічний спад становить серйозну загрозу для самого Путіна.
Цілком зрозуміло, що фінансування військових потреб Кремля залишається поза межами скорочень, тож у місцевому уряді знову почнуть шукати можливості для зменшення витрат на соціальні програми та охорону здоров'я. Тим часом на горизонті з'явилася "надія" у вигляді західних танкерів! Ціни впали настільки, що російську нафту знову можна транспортувати на судах, що ходять під європейськими прапорами.
Падіння цін дозволяє перевозити російську сиру нафту танкерами, що належать і застраховані західними компаніями.
Росія зазвичай експортує від 60 до 70 партій сирої нафти щомісяця з портів Балтійського та Чорноморського регіонів. Внаслідок зниження цін на нафту частка танкерів, що належать або застраховані західними компаніями, значно зросла і наразі становить 43% від кількості суден, які вже завантажені або заброньовані для завантаження в цьому місяці.
Проте фінансова система держави-агресора не зможе бути врятована західними танкерами, якщо світові ціни на нафту залишаться низькими. У такій ситуації Кремль опиниться в пастці між своїми військовими прагненнями та економічними реаліями.
#бюджет #Дональд Трамп #золото #порт #Природний газ #Інфляція #Нафта #Росія #Економіка #Сир. #Україна #Енергетична галузь #Північна та Південна Америка #Експорт #Кремль (фортифікаційна споруда) #Солдате! #Центральний банк #Російська мова #Бочка (одиниця) #Країни Балтії #Вантаж #Диктатор. #Дмитро Пєсков #Танкер (судно) #Прогрес (історія) #Корабель