Південнокорейська компанія POSCO International має намір поновити функціонування свого зернового терміналу в Миколаївській області.

Південнокорейська корпорація POSCO International має плани відновити повноцінну роботу свого зернового терміналу в Миколаївській області, повідомила пресслужба Міністерства економіки, довкілля і сільського господарства за підсумками зустрічі міністра Олексія Соболева з представниками бізнесу під час робочої поїздки до Одеси.

У міністерстві уточнили, що на зустрічі обговорювалися перспективи розбудови інфраструктури для зберігання зернових та овочевої продукції (сховища та холодильні камери).

"Представники України підкреслили важливість розробки заходів для захисту бізнесу в умовах війни, а також зниження витрат на морське страхування. Крім того, уряд активно займається створенням програми, спрямованої на відновлення торговельних маршрутів у Миколаївській області", - йдеться в повідомленні.

Корейська делегація у складі віце-президента POSCO International Corporation КіМ Йонг Хюні і директора з продажів POSCO International Ukraine Ан Сухьон відзначила співпрацю українського уряду з Фондом економічного розвитку та співробітництва (EDCF). Через програму EDCF та KEXIM Bank корейські компанії мають можливість долучитись до трансформаційної відбудови України. Зокрема і POSCO, яка має досвід з реалізації інфраструктурних проєктів за кордоном.

Серед пріоритетів компанії - будівництво в Одесі теплоелектроцентралі на RDF-паливі (Refuse-derived fuel - паливо, що виробляється з відходів). Вже проведено консультації з адміністрацією міста з питань навколишнього середовища та енергоефективності. Попередньо проєкт будівництва ТЕЦ в Одесі включено до переліку пріоритетних.

"Проект в Одесі має величезне значення для нашого міністерства, оскільки він поєднує інвестиційні можливості з екологічними аспектами. Ініціатива орієнтована на охорону довкілля та впровадження сучасних технологій, спрямованих на зменшення викидів. У майбутньому такі підходи можуть бути адаптовані й для інших областей України. Це ініціатива Агентства відновлення буде внесена до Єдиного проектного портфеля держави, і ми очікуємо її експертну оцінку та подальше затвердження Стратегічною інвестиційною радою," - підкреслив Соболев.

Щодо реалізації спільного проєкту з АТ "Укрзалізниця" - будівництво залізничного депо - наразі розглядаються різні механізми залучення, зокрема інструменти державних закупівель і державно-приватного партнерства. Перший шлях відкриває для корейських компаній більше можливостей взяти участь у відновленні України, другий - локалізацію та залучення до проєкту українських виробників в рамках державної політики "Зроблено в Україні", спрямованої на стимулювання розвитку національного виробництва.

#Паливо #Економіка #Україна #Бізнес #Відходи #Одеса #Інфраструктура #Українська залізниця #Корейці #Південна Корея #Крупи #Корпорація #Миколаївська область #Ефективне використання енергії #Сільське господарство #Торгівля #Природне середовище #Страхування #Термінал аеропорту #POSCO #Корейська мова

Читайте також

Найпопулярніше
Замкнена вертикаль. Що таке Вищий антикорупційний суд і чому його створення бояться політики?
Запит на справедливість або популізм?
Субсидія за новими тарифами: чи вистачить в бюджеті грошей
Актуальне
У Рівненській області дванадцять підприємств більше не відіграють критичної ролі для економіки регіону. Область – Новини Рівного та навколишніх територій – Рівне Вечірнє.
Ціни на метали на 25 серпня 2025 року - Фінансовий портал 24
Саудівський футбол переживає трансформацію: фінансові ресурси вже не безмежні, і новий інвестор з Америки вийшов на арену.
Теги