Вступ українського бренду до англійської Прем'єр-ліги створює нові можливості для України на футбольній арені. Футбол, як відомо, є спільною пристрастю мільйонів фанатів по всьому світу.
Грати в найпрестижнішій лізі світу є метою не лише для гравців, але й для брендів. Англійська Прем'єр-ліга вважається найсильнішим та найулюбленішим чемпіонатом на планеті. Її матчі транслюються в 189 з 193 країн-членів ООН.
Партнерство з англійським клубом Фулгем стало четвертим для АПЛ, оскільки Nemiroff приєднався до співпраці.
Стати партнером лише одного клубу з такою великою аудиторією - це вже значне досягнення та унікальна можливість укріпити свої позиції на міжнародній арені. Особливо це важливо для українського бренду. Лише за один місяць компанія Nemiroff уклала угоди про співпрацю з чотирма футбольними клубами англійської Премʼєр-ліги. Минулого тижня представники клубів та український бренд зібралися в Лондоні, щоб офіційно закріпити партнерство і поділитися з місцевими медіа своїми планами на майбутнє.
Футбольний клуб Астон Вілла з Бірмінгема став першим, хто оголосив про угоду з українським брендом на початку листопада минулого року. Цей клуб, заснований у 1874 році, є одним із найдавніших у Англії. "Леви" мають у своєму активі сім тріумфів у чемпіонаті та Кубку Англії.
Зазначимо, що в сезоні 2023/2024 команда Астон Вілла завершила змагання на четвертому місці, набравши 68 очок у 38 матчах. Вони фінішували безпосередньо позаду трійки лідерів англійської ліги. "Віллани" зазнали поразки лише від чемпіонів Манчестер Сіті, а також від Арсеналу і Ліверпуля.
Відповідно до умов угоди, продукція Nemiroff буде представлена на рідному стадіоні "Вілла-Парк", що створить можливість безпосереднього контакту з величезною аудиторією футбольних фанатів.
Співпраця з Астон Віллою відкриває нові горизонти для розширення нашого бренду. Це тільки початок, і ми плануємо ряд важливих анонсів, які допоможуть нам зміцнити наші позиції як у Великій Британії, так і на європейських ринках. Ми переконані, що ця ініціатива матиме позитивний вплив на економіку нашої країни, адже вся продукція виготовляється на українських підприємствах за підтримки місцевих постачальників.
- ділився він.
Співпраця Nemiroff із чотирма англійськими клубами
Анонси скоро перетворяться на нові співпраці. 14 листопада лондонський клуб Вест Хем оголосив про партнерство з брендом Nemiroff. Цей клуб має особливий зв'язок з Андрієм Ярмоленком, який грав за нього з липня 2018 по липень 2022 року і є колишнім капітаном збірної України та київського Динамо.
Цікаво! У футболці "молотобійців" український футболіст провів 86 матчів, у яких наколотив 13 голів та віддав 6 асистів.
Згідно з умовами цієї угоди, бренд Nemiroff, включаючи його назву та логотип, з'явиться на клубному телеканалі, а також на домашньому стадіоні команди - "Лондон Стедіум". Ця спортивна арена, одна з найсучасніших у Великій Британії, була побудована до Олімпійських ігор 2012 року.
Через тиждень ліверпульський футбольний клуб Евертон укладе угоду з українським виробником. У цьому клубі з січня 2022 року грає лівий захисник національної збірної України Віталій Миколенко.
Союз між Евертоном та Nemiroff
"Іриски" засновані 1878 році та провели понад 120 сезонів в англійській першості, що є рекордним показником для всіх команд чемпіонату.
Протягом найближчих років український бренд буде представлений під час матчів клубу на екранах поруч із полем та на великих моніторах знаменитого стадіону "Гудісон Парк", який проводить ігри з 1892 року.
28 листопада один з найдавніших професійних футбольних клубів Лондона – Фулгем, заснований у 1879 році, оголосив про співпрацю з брендом Nemiroff. Це партнерство розпочалося під час їхнього наступного домашнього матчу на стадіоні "Крейвен Коттедж", який, до речі, завершився їхньою перемогою. Вболівальники матимуть змогу ознайомитися з продукцією Nemiroff у VIP-зонах та на відомій трибуні Riverside Stand.
Nemiroff та Евертон тепер партнери
Незабаром український бренд поповнить новий клубний простір для фанатів команди - Fulham Pier, розташований на березі Темзи, який відкриє свої двері наступного року. Продукція Nemiroff буде представлена в багатьох барах і ресторанах цього закладу. В рамках угоди бренд також з’явиться на цифрових платформах клубу та в соціальних мережах, що дозволить охопити мільйони футбольних фанатів по всьому світу.
Таким чином, всього за місяць географія футбольних партнерств Nemiroff охопила три з чотирьох найбільших за кількістю населення міст Англії: Лондон, Бірмінгем та Ліверпуль.
Nemiroff підкорює англійський футбол.
Вихід українського бренду на міжнародний ринок - це завжди важливо. Коли наші товари купують за кордоном, більше податків надходить у бюджет України. А присутність українського виробника в одній із найпопулярніших футбольних ліг світу - це ще й можливість додатковий раз нагадати про Україну мільйонам людей. Адже всі чотири англійських клуби оголосили про партнерство з Nemiroff саме як з українським брендом, а продукція бренду помаркована державним прапором.
Крім того, успіхи Nemiroff на футбольному ринку Англії руйнують популярні стереотипи про недоцільність співпраці спорту з деякими категоріями брендів. Як бачимо, у найсильнішій футбольній лізі планети така практика не лише існує, а і досить популярна.
#Лондон #Економіка #Україна #Сполучене Королівство #Організація Об'єднаних Націй #Футбольний клуб "Арсенал". #Англія #Річка Темза #Бренд #Асоціативний футбол #Nemiroff #Футбольна команда #Футбольний клуб "Астон Вілла #Футбольний клуб "Фулхем". #Прем'єр-ліга #Національна збірна України з футболу #Футбольний клуб "Ліверпуль". #Футбольний клуб "Евертон". #Бірмінгем #Кубок Англії #Футбольний клуб "Вест Гем". #Гудісон-Парк #Віталій Миколенко #Андрій Ярмоленко #Котедж Крейвена #ФК "Динамо" Київ #Ліверпуль