
У розмові з "ДМ" медійник сказав, що у перших п'ятьох випусках проєкту розповідатиметься про розслідувальну журналістику, штучний інтелект, освіту в медіа, візуальну журналістику і дослідження в медіа.
Журналіст та фахівець у сфері комунікацій Андрій Яніцький оголосив про відновлення свого подкасту "Дедлайн". Тепер він буде мати нову назву – "PRO медіа з Андрієм Яніцьким". У коментарі для "Детектора медіа" Андрій поділився подробицями про подкаст, його теми та цільову аудиторію.
"Цей подкаст, як видно з назви, зосередиться на темі медіа, але я розширюю це поняття за межі лише журналістики. Сьогодні медіа охоплює також і комунікації, адже я працюю у цій сфері, очолюючи комунікаційний відділ Державної служби зайнятості. Окрім цього, ми будемо обговорювати медіадослідження, адже вважаю, що теоретичним аспектам медіа, журналістики та комунікацій приділяється недостатньо уваги. Багато говорять про практичні навички: як вести успішний блог, створити розслідування чи написати репортаж, але питання теорії – чому журналістика важлива, яка її місія та роль журналіста – залишаються на задньому плані, хоча це надзвичайно важливі теми," – зазначив Андрій Яніцький.
За його словами, цільовою аудиторією подкасту є журналісти, комунікаційники й медійники.
"Я не прагну до монетизації чи значної кількості переглядів. Для мене важливо, щоб ці відео були переглянуті тими ста-двома людьми, які насамперед впливають на медіа, керують комунікаційними агентствами та займаються дослідженнями в цій сфері," — розповів журналіст.
На даний момент канал "PRO медіа з Андрієм Яніцьким" має 500 підписників. Журналіст висловлює бажання, щоб ця цифра досягла тисячі або навіть кількох тисяч.
"Це вузька аудиторія і я роблю цей подкаст не як бізнес, а як хобі. Я хотів би його робити на якісно іншому рівні. Раніше у мене були проблеми з технікою і звуками. Тепер я вирішив, що варто інвестувати в це, вкладати свої гроші, щоб підтримувати суспільну дискусію, мати майданчик для розмови на цю тему. І, звісно, це моя ностальгія за медіа та журналістикою, бо я зараз не можу активно займатися цією професією, дописую час від часу як фрілансер в різні видання колонки, іноді статті виходять, але це поза робочим часом і мені трохи бракує контакту з професійною спільнотою", -- сказав Яніцький.
Крім цього, журналіст розповів "Детектору медіа", чому було вирішено змінити назву проєкту.
Термін "дедлайн" не обмежується лише медіа-сферою. Коли я працював у журналістиці, мені здавалося, що це слово належить виключно цій галузі. Проте, насправді дедлайни присутні в усіх професіях, і, можливо, в деяких з них їх навіть більше, ніж у журналістиці.
По-друге, воно (слово -- ред.) несе в собі негатив, стрес, якесь емоційне напруження. Дедлайн -- це щось, що тебе підганяє. І є підсвідома асоціація зі словом "смерть". Зараз такі часи, що ніяк не хочеться асоціюватися зі смертю. Якщо раніше це просто було слово, яке не викликало жодних таких асоціацій, то зараз нас оточує дуже багато трагічних новин і не хочеться жодним чином доставляти людям біль", -- зауважив Андрій Яніцький.
Останній епізод подкасту "Дедлайн" був випущений у січні 2022 року. Основною причиною призупинення проєкту стала повномасштабна агресія Російської Федерації проти України.
Я призупинив свою діяльність, оскільки почалося повномасштабне вторгнення, і в той момент це стало не на першому плані. Я закрив усі свої медійні проєкти, адже пріоритети змінилися. Проте, з часом стало очевидно, що журналістика і комунікації мають велике значення навіть під час війни. Це теж складова інформаційної війни. Зараз перед нами виникають нові виклики: телеграм, тікток, низький рівень інформаційної грамотності, штучний інтелект. Ці питання залишаються надзвичайно актуальними, навіть у воєнний час.
Ми записали п'ять випусків. Перший -- вийде наступного тижня. А потім з паузою в один тиждень... Ми будемо виходити до середини липня. Тобто це п'ять тижнів, після чого буде пауза. Будемо шукати знову студію, формувати пул гостів, працювати над помилками. В мене є маленька команда, яка зі мною працює і допомагає мені. От ми з ними це робимо", -- розповів журналіст.
Андрій Яніцький поділився з "Детектором медіа", що в дебютному випуску їхнього проєкту основною темою буде розслідувальна журналістика. Проте, журналіст вирішив не розголошувати ім'я запрошеного експерта.
У кожному випуску буде фокус на особі, яка активно займається журналістикою або вивчає цю сферу. Кожен епізод буде присвячений окремій темі. У числі тем для перших п'яти випусків -- журналістські розслідування, штучний інтелект, медіаосвіта, візуальна журналістика та дослідження в медіаполі.
Якщо хтось має вільну студію та готовий інколи дати її для запису подкастів, я буду дуже вдячний за таку можливість. На даний момент ми змогли оплатити лише п’ять записів. В майбутньому, я вважаю, ми можемо розглянути варіанти співпраці з медіа, які готові підтримати наш проект і надати студію, або ж шукати невеликі гранти для цієї мети.
Тут не йдеться про якийсь глобальний проєкт національного масштабу, але я думаю, що для професії -- це цікава історія, бо в нас зараз звужується простір, де ми можемо обговорювати професійні теми... Нам, комунікаційникам і медійникам, важливо говорити про те, ким ми є, на чому тримається наша професія, і яка наша функція в суспільстві. Коли такої професійної дискусії немає, тоді нівелюється роль і престиж журналістики", -- підсумував Андрій Яніцький.
Нагадаємо, що в жовтні 2024 року Андрій Яніцький став керівником департаменту комунікацій Державної служби зайнятості. У бесіді з "ДМ" він поділився своїми основними завданнями на новій посаді, які включають інформування громадськості про зміни в Державній службі зайнятості, можливості, що вона нині надає, а також про її роль в економічному розвитку.
#Росія #Економіка #Бізнес #Комунікація #Журналіст #Суспільство #Штучний інтелект #Медіа (комунікація) #Історія #Блог #Емоції #Журналістика #Хобі #Аудиторія #Інформаційна війна #Подкаст #Цільова аудиторія #Телеграма