
У російській логістичній галузі не вистачає приблизно 1 мільйона працівників у сферах перевезень, складської обробки та управління ланцюгами постачання.
Згідно з інформацією, отриманою від учасників російського ринку, найбільша проблема з нестачею кадрів спостерігається в Москві та її околицях, Санкт-Петербурзі, Свердловській, Новосибірській, Ростовській областях, а також у Татарстані. Про це повідомляє The Moscow Times, посилаючись на дані "Ізвєстія".
Згідно з інформацією, отриманою з російського порталу Superjob, у серпні спостерігається високий попит на таких фахівців, як водії вантажних автомобілів, комплектувальники, менеджери з транспортної логістики, комірники та вантажники. Водночас на hh.ru найбільша кількість вакансій належить водіям, пакувальникам, комплектувальникам, комірникам, машиністам та кур'єрам.
"Авито Робота" також відзначає значний підвищений інтерес до цих професій: у першій половині 2025 року кількість оголошень для водіїв лісовозів зросла на 129%, а для водіїв легкових автомобілів - на 80%.
Представники бізнесу пояснюють дефіцит поєднанням кількох чинників - зростання внутрішньої торгівлі й експорту, модернізацією логістичної інфраструктури (хаби, автоматизація, мультимодальні маршрути) та наслідками "буму" 2023-2024 років у маркетплейсах, що підвищив завантаженість складів.
У той же час, в кінці лютого фахівці з логістики звертали увагу на те, що близько третини підприємств опинилися на межі банкрутства через зростаючі витрати та зниження тарифів на перевезення. Галузь зверталася з проханням про відстрочку страхових платежів, введення пільгових кредитів та компенсацію лізингових витрат.
Згідно з інформацією профоб'єднання "АвтоГрузЭкс", у період з січня по березень кожна п'ята транспортна компанія покинула ринок. Приблизно 30% перевізників були змушені призупинити свою діяльність через накопичені борги та нездатність виконувати умови лізингових угод.
Раніше повідомлялось, що Центробанк Росії спрогнозував уповільнення російської економіки до нуля до кінця року.
#Росія #Економіка #Дефіцит #Бізнес #Москва #Логістика #The Moscow Times #Експорт #Машина. #Інфраструктура #Попит #Кредит (роз'яснення) #Санкт-Петербург #Автоматизація #Оренда #Склад #Єкатеринбург #Портал (архітектура) #Ростовська область #Известия #Новосибірськ #Татарстан